Jakie jest jedno słowo łączące wszystkie biegowe momenty? Czy w bieganiu najważniejsze są wyniki, śrubowanie życiówek, a może zdobywanie medali? Wiadomo, bieganie wpływa bardzo dobrze na nasze zdrowie, pomaga utrzymywać sportową sylwetkę. Biegowy manifest marki Salomon.
Dzięki bieganiu poznajemy nowe miejsca lub odbieramy swoje codzienne otoczenie w zupełnie inny sposób. Ale i tak w bieganiu jak i całym sporcie najważniejsze są EMOCJE. Bez emocji wyjście na trening, start w zawodach, medal po ich zakończeniu, czy nawet życiówka nie miałyby zupełnie sensu. Jest tyle powodów do biegania, ile rodzajów emocji podczas biegów. Niezależnie od tego kim jesteśmy, gdzie biegamy, ile mamy lat czy po co tak właściwie wychodzimy pobiegać, liczy się tylko jedno – emocje jakie towarzyszą nam w trakcie aktywności: ekscytacja po rozpoczęciu biegu, spokój gdy wpadniemy w rytm, skupienie związane z pokonywaniem swoich fizycznych ograniczeń i wreszcie ulga, satysfakcja i radość po zakończonym biegu.
Kampania „Biegnij po emocje” to biegowy manifest. Chcemy by wszyscy biegacze skupiali się na emocjach, które towarzyszą im w trakcie treningu, czy kolejnego startu i opowiedzieli nam o tym za co kochają bieganie. Wiosna to idealny czas na rozpoczęcie swojej przygody z bieganiem. Z kolei dla biegaczy bardziej ambitnych, wiosenne miesiące to czas treningów bardziej jakościowych i specjalistycznych. Dla jednych i drugich mamy propozycję.
Ci którzy znają produkty Salomona, wiedzą, że wiosna należy do produktów z kolekcji Sense. Pamiętacie jakie jest DNA tych produktów? Sense to kolekcja produktów przeznaczonych do użytkowania w przestrzeni miejskiej oraz do aktywności na świeżym powietrzu.
Opracowane zostały do wykorzystania w każdym terenie: miasto, park, las, szlaki górskie. Kolekcja produktów Sense jest adresowana do biegaczy na każdym poziomie – od początkujących do zaawansowanych. W sezonie letnim 2020 Salomon wprowadza nowe model butów: Sense Ride 3 oraz dwa zupełnie nowe modele, które są idealną propozycją na rozpoczęcie przygody z biegami w terenie: Sense Flow i Sense Feel. Przyjrzyjmy się każdemu z modeli.
Sense Ride 3 to konstrukcja odpowiednia dla wszystkich typów biegaczy dająca możliwość używania w każdym terenie od miasta po góry. Dają doskonałą równowagę pomiędzy komfortem biegów ulicznych i wytrzymałością na szlaku. W porównaniu z ubiegłorocznym modelem, Sense Ride 3 dzięki technologii Optivibe ma o 15 % efektywniejszą amortyzację drgań i o 8 % efektywniejsze pochłanianie wstrząsów w porównaniu do technologii zastosowanej w poprzednim modelu. Dopracowano też cholewkę buta. Większy komfort zapewniają: nowy wewnętrzny system Sensifit oraz wykonanie cholewki buta z siatki 3D Mesh. O ile Sense Ride 3, który jest flagowym butem z kolekcji Sense jest adresowany do bardziej zaawansowanych biegaczy, o tyle Sense Flow i Feel to propozycja dla mniej zaangażowanych biegaczy.
Wielu konsumentów mieszkających w miastach chce zacząć sporadycznie biegać w terenie. Potrzebują uniwersalnego obuwia, które zapewni im wygodę i ochronę podczas wielu aktywności na świeżym powietrzu, ale tez będzie mieć swobodny, miejski styl. Odpowiedzią na takie potrzeby są właśnie modele Sense Flow i Sense Feel.
Obydwa modele świetnie nadają się do różnorodnych aktywności na świeżym powietrzu. Obydwa cechują się komfortem przypominającym chodzenie w skarpetkach oraz dobrą amortyzacją. W obydwu zastosowano technologię Quicklace (system wiązania umożliwiający szybkie, łatwe i pewne zasznurowanie buta, w wyniku czego sznurówki nigdy się nie rozwiążą ani nie poluzują) i contragrip (specjalna podeszwa wykonana z najbardziej trwałego materiału, z bieżnikiem doskonale sprawdzającym się na powierzchniach zarówno twardych i gładkich, jak i miękkich i luźnych). Główną różnice między modelami Flow a Feel stanowi cholewka buta. W modelu Sense Flow zastosowano więcej rozwiązań poprawiających osiągi jak choćby system SensiFit odpowiadający za lepszym trzymaniem stopy.
Od 4 do 30 maja uruchamiamy specjalną stronę konkursową, gdzie codziennie będzie do wygrania zegarek Suunto 7 o wartości 1999 złotych. Suunto 7 to najnowszy model fińskiego producenta będący połączeniem prawdziwego zegarka sportowego i smartwatcha w jednym. Warunkiem przystąpienia do konkursu będzie zakup obuwia z kolekcji Sense w wyszczególnionych sklepach (znajdziecie je na stronie konkursowej). Pierwsze ogłoszenie zwycięzców nastąpi po 14 dniach trwania konkursu na: www.wygrywajSalomon.pl
Salomon zaprasza również wszystkich do umieszczania na swoich kontach w mediach społecznościowych biegowych postów, w których wyrażacie swoje emocje. Użyjcie hasztagów:
#RunOnEmotion #BiejnijPoEmocje i stwórzmy wielką biegową rodzinę w tych trudnych czasach!
Źródło: tekst i zdjęcia Salomon
Ooo, jeszcze wzmianka o Suunto na końcu. 😀
Jak teraz widzę konkurs to aż szkoda że dopiero co kupiłam Suunto 9… No ale trafił się na mega promocji więc można było zaszaleć haha