Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając jednocześnie do tego, by działać we własnym stylu i w zgodzie z samym sobą.
Od zupełnie początkującego, przed średniozaawansowanego do zawodowego biegacza – każdy z nich jest tak samo ważny dla marki New Balance, która od lat celebruje biegaczy niezależnie od ich poziomu czy wyników. Biegowe stereotypy zakorzenione w naszym społeczeństwie często mocno definiują postrzeganie amatorów jako „biegaczy”. To słowo wciąż dla wielu zarezerwowane jest tylko dla elity. Dla marki z Bostonu nie ma znaczenia jak i dlaczego biegasz, a wyjątkowość i indywidualizm osób, które biegają, są najważniejszym filarem kampanii Run Your Way.
Rozpoczynając swoją przygodę z tym sportem stajemy się częścią biegowej rodziny, do której każdy wchodzi ze swoją indywidualną historią, motywacją i celem. Dla jednych będzie to zdobycie medalu Olimpijskiego, dla innych przebiegnięcie maratonu poniżej trzech godzin, ale będą też tacy, dla których bieganie to sposób na dbanie o dobrą kondycję i lepsze samopoczucie. Niezależnie od wytyczonych celów lub ich braku, najważniejsze jest to, by czerpać z biegania radość, która sprawia, że stajemy się lepszą wersją siebie.
Tegoroczna kampania Run Your Way wystartowała pod koniec lutego. W ramach globalnej aktywacji wykorzystane zostały sylwetki różnorodnych biegaczy m.in. wschodzącej gwiazdy na dystansie 800 m Roisin Willis, amerykańskiego rapera Action Bronsona, zawodowego skateboardera Ryana Lay’a, DJ-a i modela Wesley’a Bediako czy ambasadorki New Balance Ayi Al Hafezy.
W ramach lokalnej odsłony kampanii działania online realizuje Performance Media, a key visuale Run Your Way pojawią się na nośnikach OOH m.in. w warszawskim metrze (Ströer) i na muralach (Good Looking Studio). Wsparcia w obszarze PRu i działań z influencerami udziela agencja Snow PR. Aktywacja przewiduje również zaangażowanie lokalnych społeczności biegowych oraz komunikację w trakcie 18. Półmaratonu Warszawskiego i towarzszącego mu New Balance Biegu na Piątkę.
Źródło: tekst i zdjęcia informacja prasowa;