Kampania ‘Run Your Way’
Jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’

polecane

Jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’

Edward Królikowski
29 lutego, 2024
Aktualności

Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając jednocześnie do tego, by działać we własnym stylu i w zgodzie z samym sobą.

Kampania ‘Run Your Way’

Od zupełnie początkującego, przed średniozaawansowanego do zawodowego biegacza – każdy z nich jest tak samo ważny dla marki New Balance, która od lat celebruje biegaczy niezależnie od ich poziomu czy wyników. Biegowe stereotypy zakorzenione w naszym społeczeństwie często mocno definiują postrzeganie amatorów jako „biegaczy”. To słowo wciąż dla wielu zarezerwowane jest tylko dla elity. Dla marki z Bostonu nie ma znaczenia jak i dlaczego biegasz, a wyjątkowość i indywidualizm osób, które biegają, są najważniejszym filarem kampanii Run Your Way.

Rozpoczynając swoją przygodę z tym sportem stajemy się częścią biegowej rodziny, do której każdy wchodzi ze swoją indywidualną historią, motywacją i celem. Dla jednych będzie to zdobycie medalu Olimpijskiego, dla innych przebiegnięcie maratonu poniżej trzech godzin, ale będą też tacy, dla których bieganie to sposób na dbanie o dobrą kondycję i lepsze samopoczucie. Niezależnie od wytyczonych celów lub ich braku, najważniejsze jest to, by czerpać z biegania radość, która sprawia, że stajemy się lepszą wersją siebie.

Tegoroczna kampania Run Your Way wystartowała pod koniec lutego. W ramach globalnej aktywacji wykorzystane zostały sylwetki różnorodnych biegaczy m.in. wschodzącej gwiazdy na dystansie 800 m Roisin Willis, amerykańskiego rapera Action Bronsona, zawodowego skateboardera Ryana Lay’a, DJ-a i modela Wesley’a Bediako czy ambasadorki New Balance Ayi Al Hafezy.

W ramach lokalnej odsłony kampanii działania online realizuje Performance Media, a key visuale Run Your Way pojawią się na nośnikach OOH m.in. w warszawskim metrze (Ströer) i na muralach (Good Looking Studio). Wsparcia w obszarze PRu i działań z influencerami udziela agencja Snow PR. Aktywacja przewiduje również zaangażowanie lokalnych społeczności biegowych oraz komunikację w trakcie 18. Półmaratonu Warszawskiego i towarzszącego mu New Balance Biegu na Piątkę.

Źródło: tekst i zdjęcia informacja prasowa;

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

ASICS z nową koncepcją projektowania odzieży. Już wiem, czego można się spodziewać

Odzież do biegania jest niebywale ważna. Dobrej jakości produkty zwiększą komfort ruchu i zadowolenie z ćwiczeń, co doceni każdy sportowiec. Jednak im dłuższy trening, tym coraz większą rolę odgrywają detale. ASICS poinformował, że ma nową koncepcję projektowania odzieży. Czy biegacze mogą na niej zyskać? Czy to tylko szumnie zapowiedziane zmiany, czy realna korzyść dla sportowców? Znam już odpowiedzi. Poniżej test najnowszej koszulki ASICS Ventilate Actibreeze SS Top, która jest częścią nowej koncepcji. (więcej…)