bieganieuskrzydla.pl

Kamil Jastrzębski i Antonina Biała czyli moc drzemiąca w długodystansowcach!

Wrzesień 13, 2018

Minione weekendy były bardzo intensywne i owocne dla polskich biegaczy. 5. Wieczorny Półmaraton Praski i 38. PKO Wrocław Maraton, te dwie imprezy to świetne starty w wykonaniu Tosi Białej i Kamila Jastrzębskiego!

Kamil Jastrzębski, ma 26 lat, jest pracowity, skromny i nieprzeciętnie szybki. Pod skrzydłami trenera adidas Runners Warsaw, Huberta Duklanowskiego, Kamil rozwija się w zawrotnym tempie. Stał się jednym z najlepszych długodystansowców młodego pokolenia. Prywatnie – bardzo skromny, pracowity i wiecznie uśmiechnięty chłopak. Na co dzień skupia się na treningach, wyjeżdża na obozy i ciężko trenuje. Bardzo ambitny i skoncentrowany na celu. A cele też są ambitne, wybiegające nawet do Tokyo 2020.

 

Wyniki Kamila:
9.09.2018 – 36. PKO Wrocław Maraton – 42,195 km – czas: 2:24:37 (najszybszy Polak, 6. OPEN)

1.09.2018 – 4F Półmaraton Praski – 21km 97,5m – czas: 1:06:11 (1. OPEN)

 

 

Tosia Biała, niesamowicie skromna, pasjonatka biegów długich i zdrowego odżywiania. Jak sama o sobie mówi – „Osoba młoda wiekiem, ale nie stażem treningowym.” Przez 8 lat trenowała pływanie, a obecnie od 6 lat mocno „zakorzeniła się” w bieganiu. Jej życiówka w maratonie to 2:50:48. Tosia wierzy, że z uśmiechem na twarzy każdy trening staje się możliwy do realizacji. Swoją biegową pasję łączy ze studiami na inżynierii biomedycznej.

 

Wyniki Tosi:

9.09.2018 – 36. PKO Wrocław Maraton – 42,195 km – czas: 2:57:37 (najszybsza Polka!)

 

Tosię i Kamila możecie spotkać w adidas Runners Warsaw, ul. Solec 38, gdzie prowadzą treningi.

 

Źródło: informacja prasowa;  fot. adidas

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Przeczytaj również

Bieganie w nocy. Jak zadbać o bezpieczeństwo?

Bieganie w nocy pozwala wprowadzić do treningu nutę tajemniczości, lepiej skupić się na odczuciach, własnych myślach, ale i stać się mniej widocznym dla otoczenia. Do biegania w nocy trzeba odpowiednio się przygotować. Należy wybrać odzież, dzięki której będziemy zauważalni i skorzystać z dodatkowych akcesoriów - oświetlenia, odblasków czy światełek sygnalizujących naszą pozycję. Co warto założyć na siebie, aby być bardziej bezpiecznym? (więcej…)