bieganieuskrzydla.pl

10. PZU Bieg Trzech Kopców – informacje przed startem

Wrzesień 29, 2016

W najbliższą niedzielę, 2 października odbędzie się 10. PZU Bieg Trzech Kopców. Jubileuszowa edycja zapowiada się bardzo interesująco także pod względem sportowym. Co mówią organizatorzy przed zawodami? 

 

Bieg Trzech Kopców

 

fot. Łukasz Zawadzki/ZIS

 

Do rywalizacji przystąpią znani biegacze z tegorocznym mistrzem Polski w półmaratonie Szymonem Kulką oraz zwycięzcami 9. PZU Biegu Trzech Kopców: Pauliną Golec i Ukraińcem Sergijem Rybakiem na czele. Na liście startowej znajdują się także: wicemistrz Polski w półmaratonie 2016 Adam Nowicki, mistrzowie i medaliści kraju w różnych konkurencjach biegowych Adam Czerwiński i Damian Kabat, maratończyk i długodystansowiec Andrzej Lachowski oraz utytułowane zawodniczki: Paulina Kaczyńska, Ewa Kucharska, Katarzyna Golba, Michalina Mendecka, Agnieszka Cader i Kamilia Hayder. Jednym z głównych faworytów jest Kenijczyk Dominic Mailu Musyimi.

 

 

Bieg Trzech Kopców / koszulka startowa

 

Wyznaczony przez organizatorów limit 2500 startujących wypełniono na kilka tygodni (dokładnie 53 dni) przed biegiem. Limit został wprowadzony ze względów bezpieczeństwa i pojemności trasy, prowadzącej spod Kopca Krakusa, przez Bulwary Wiślane i otoczenie Kopca Kościuszki na Sowiniec u stóp Kopca Piłsudskiego.

 

Pełniejsze informacje znajdują się pod tym linkiem: Bieg Trzech Kopców.

 

Informacja prasowa / fot. otwieracz autor: Łukasz Zawadzki/ZIS

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Przeczytaj również

Skuteczne sposoby na nawodnienie biegacza. Co, jak i kiedy pić?

Małymi krokami zbliża się okres wiosennych startów, w którym można przebierać i wybierać najbardziej odpowiadające nam zawody. W grę wchodzi długa lista biegów na 10 km, półmaratonów, maratonów czy biegów górskich. Nie wszyscy biegacze stawiają sobie za cel walkę o życiówkę, niekiedy wystarczy zaliczenie dystansu i szczęśliwe dobiegnięcie do mety. Jednak, aby marzyć o sukcesach trzeba ciężko pracować podczas treningów, zdrowo się odżywiać i dbać o regenerację. Elementem trudnej treningowej układanki jest m.in. nawodnienie organizmu. (więcej…)