Jeszcze jedno okrążenie. Trzy sekundy do końca. Ostatnie 300 metrów maratonu. Pobudka o 5:00 rano przez pięć dni z rzędu. Stłuczenia, siniaki i złamania – fizyczne i psychiczne. Życie sportowca jest pełne przeszkód. Under Armour o tym wie.
Od codziennego treningu przez olbrzymią presję po zmagania poza salą ćwiczeń – nieustanne doskonalenie siebie jest niezwykłym wyzwaniem i wielką próbą siły. Choć droga do sukcesu jest inna dla każdego zawodnika, prawdziwych mistrzów łączy wytrwałość i jeden sposób myślenia – „The Only Way Is Through”. Nie ma okrężnej drogi, by dosięgnąć celów, które przed Tobą stoją. Chcesz być szybszy, silniejszy, dążysz do bycia lepszą wersją siebie? To wytrwałość odróżnia Cię od innych.
„The Only Way Is Through” jest symbolem kolejnej granicy, którą przekroczy Under Armour – w 2020 roku i w przyszłości. Nowa kampania ukazuje determinację i wytrwałość w dążeniu do celu.
Start kampanii „The Only Way Is Through” stanowi początek całorocznych działań komunikacyjnych marki Under Armour. Zaplanowano także program współpracy z influencerami świata sportu, fitnessu, biegania i crossfitu.
Under Armour to notowany na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych producent obuwia, odzieży i sprzętu sportowego, który zrewolucjonizował sposób ubierania się sportowców na całym świecie. W myśl misji marki – „Under Armour makes you better” – innowacyjne produkty zaprojektowane są tak, aby poprawiać wyniki sportowców na każdym poziomie zaawansowania.
Źródło: informacja prasowa; fot. Under Armour