Amazfit partnerem 44. Maratonu Warszawskiego
Amazfit partnerem 44. Maratonu Warszawskiego

polecane

Amazfit partnerem 44. Maratonu Warszawskiego

Tomasz Wołoćko
lipiec 26, 2022
Aktualności

Marka Amazfit drugi rok z rzędu zostaje partnerem Maratonu Warszawskiego. Z radością informujemy, że ten globalnie uznany producent profesjonalnych smartwatchy sportowych oraz lifestyle’owych dołącza do 44. edycji naszego wydarzenia w roli Partnera Pomiaru Czasu.

Amazfit partnerem 44. Maratonu Warszawskiego

Amazfit to marką z misją, która powstała z myślą o użytkownikach preferujących aktywny i zdrowy tryb życia. W portfolio marki znajdują się inteligentne zegarki oraz opaski, które nie tylko monitorują dane odnośnie treningów, ale również asystują w ich optymalizacji. Amazfit jest również producentem innych urządzeń sportowych i zdrowotnych jak bezprzewodowe słuchawki, inteligentne bieżnie oraz smart wagi. Produkty Amazfit są dostępne w ponad 90 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Niemczech oraz Japonii. Kontynuacja współpracy z Maratonem Warszawskim jest kolejnym krokiem do umocnienia pozycji marki na rynku polskim.

“Kontynuacja współpracy przy kolejnej edycji Maratonu Warszawskiego była dla nas jednym z kluczowych planów na drugą połowę 2022 roku. Cieszymy się, że wspólnie z organizatorami oraz innymi partnerami możemy wspólnie wspierać sport amatorski i zwiększać świadomość Polaków o zdrowym i aktywnym stylu życia.” – Maciej Deka, Country Manager w Amazfit Polska

Amazfit partnerem 44. Maratonu Warszawskiego

Cieszymy się niezmiernie, że marka Amazfit po raz kolejny wspiera naszą misją promowania polskiego biegania. “Współpraca z Amazfit podczas 44. Maratonu Warszawskiego jest najlepszym dowodem na to, jak bardzo misja marki rezonuje z naszymi celami wobec propagowania polskich biegów amatorskich w prawdziwie profesjonalnej oprawie. Zainteresowanie tak istotnego partnera potwierdza słuszność naszych działań i motywuje do ich kontynuowania.” – Marek Tronina, prezes Fundacji „Maraton Warszawski”.

Marka Amazfit jest częścią koncernu Zepp Health, który cieszy się stabilną, ugruntowaną pozycją z szerokim i wieloletnim doświadczeniem na światowym rynku.

Amazfit od kilku lat aktywnie wspiera rozwój sportu na całym świecie, zajmując się również udoskonalaniem technologii czujników sportowych. Firma jest partnerem imprez sportowych w różnych zakątkach globu, w tym cyklu biegów Spartan Race. W czerwcu 2022 Amazfit objął patronat nad triathlonem Escape from Alcatraz w San Francisco, USA.

Źródło: tekst i zdjęcia informacja prasowa; 

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Kupujesz buty do biegania? Nie popełnij tych 5 błędów

Buty do biegania to podstawowe wyposażenie biegacza. Prawidłowo dobrane powinno zapewniać komfort, odpowiednie prowadzenie stopy i bezpieczeństwo dla całej kończyny. Sprawdź, jakie są podstawowe błędy popełniane przez biegaczy, podczas kupowania nowej pary butów.  (więcej…)