13. PZU Półmaraton Warszawski – co warto wiedzieć przed startem?

polecane

13. PZU Półmaraton Warszawski – co warto wiedzieć przed startem?

Kamil Nowak
marzec 23, 2018
Aktualności

W najbliższą niedzielę wystartuje 13. edycja Półmaratonu Warszawskiego. To jeden z bardziej cenionych biegów w tej części Europy i aż trudno sobie wyobrazić, że pierwsze zawody odbyły się zaledwie 12 lat temu. Zebraliśmy najświeższe informacje na temat tegorocznej edycji imprezy.

Do tej pory start w półmaratonie w Warszawie zadeklarowało już niemal 13 000 osób. W trakcie pierwszej edycji w 2006 roku, do mety dobiegło 1066 osób. Te dwie liczby pokazują, jak dynamicznie rozwijał się ten półmaraton. Dzisiaj może się wydawać, że liczba ponad 1000 uczestników to niewiele, ale w tamtych warunkach był to naprawdę dobry wynik. Przez te wszystkie lata organizator zawodów konsekwentnie przekonuje kolejne osoby, iż bieganie w stolicy możne dostarczyć wiele radości, a dotarcie do mety stanowić solidny powód do satysfakcji.

Pakiet startowy na 13. PZU Półmaraton Warszawski będzie można odebrać w Biurze Zawodów zlokalizowanym na stadionie PGE Narodowym:

23 marca (piątek) w godzinach 12.00 – 20.00
24 marca (sobota) w godzinach 10.00 – 20.00

Organizator półmaratonu zachęca wszystkich startujących do założenia na strój biegowy cieplejszej warstwy odzieży, którą można będzie pozostawić w obrębie startu zawodów. Dzięki takiej opcji możemy zadbać o poczucie komfortu podczas oczekiwania w strefie startowej, ale też przekazać ubrania na cele charytatywne. Przed startem zbędną odzież wystarczy wyrzuć za barierki. Ostatnio w ten sposób udało się uzbierać prawie 500 kg ubrań, które zostały przekazane potrzebującym.

Miejmy nadzieję, że pogoda dopisze i wszyscy uczestnicy będą mogli w wiosennej aurze pokonać 21 km i 97,5 metrów. Zapisy do biegu nadal trwają. Aby wziąć udział w półmaratonie, wystarczy wejść na stronę i kliknąć przycisk „Zapisz się”. Aktualna opłata wynosi 160 zł.

Źródło: informacja prasowa / strona organizatora / fot. www.sportografia.pl 

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Jak nie zwariować za biurkiem? Moje rady dla biegaczy

Natchnieniem do napisania tego tekstu były ociężałe nogi, obolały tyłek, usztywniony jak kij kręgosłup i zmęczone oczy. To moje kary za grzechy, kiedy godzinami nie odstępuję biurka, pisząc kolejne linijki recenzji. Mam jednak swoje sprawdzone patenty na to, jak lepiej znieść godziny na siedząco, bo czasami górę nad własnym komfortem bierze chęć skończenia recenzji. O komforcie będzie więc dalsza część tekstu. (więcej…)