trasa 13. PKO Poznań Półmaraton
Jest już trasa 13. PKO Poznań Półmaratonu! [WIDEO]

polecane

Jest już trasa 13. PKO Poznań Półmaratonu! [WIDEO]

Jerzy Stawiński
styczeń 29, 2020
Biegi

Mniej niż 70 dni dzieli nas od startu 13. PKO Poznań Półmaratonu. Na bieg 21,097 km ulicami Poznania zdecydowało się już ponad 5 tysięcy zawodników. Wśród nich będziemy mogli dopingować m.in. mistrzynię olimpijską Natalię Madaj – Smolińską.

trasa 13. PKO Poznań Półmaraton

Organizatorom 13. PKO Poznań Półmaratonu udało się utrzymać zeszłoroczny format trasy. Wśród biegaczy wywołała ona pozytywny odbiór, a co najważniejsze sprzyjała osiąganym przez zawodników życiówkom. Start i pierwsze 7 km prowadzić będzie ulicą Grunwaldzką, następnie biegacze będą kierować się na 3-kilometrowy odcinek ulicą Hetmańską dobiegając do niej uprzednio przez ul. Jugosławiańską, Ściegiennego i Arciszewskiego. Przed wiaduktem na ul. Hetmańskiej biegacze zbiegną w dół kierując się do poznańskiego Dębca, z którego wbiegną na kolejną, długą, bo prawie 4-kilometrową prostą prowadzącą do centrum miasta. Ostatnie 3 km to bieg przez ścisłe centrum miasta ul. Solną, al. Niepodległości, mostem Uniwersyteckim, Rondem Kaponiera. Meta czeka na biegaczy na Placu Marka na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Limit zawodników na 13. PKO Poznań Półmaraton to 10 500 uczestników. Do 20 lutego obowiązuje niższa opłata startowa. Już 5 kwietnia rusza 13. PKO Poznań Półmaraton! Jest to idealny czas, by właśnie w stolicy Wielkopolski rozpocząć kolejny biegowy sezon! Zapisz się już dzisiaj!

Źródło: https://halfmarathon.poznan.pl/zrob-zyciowke-w-poznaniu/

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Bieganie po schodach. Jak to robić poprawnie? Co to daje?

Bieganie po schodach możemy traktować nie tylko jako uzupełnienie treningu biegowego, ale także jako solidną sesję rozwijającą siłę. Trening ten świetnie wpływa na wzmocnienie mięśni nóg - czworogłowy uda, łydek oraz pośladków. A w okresie jesionno-zimowym stanowi alternatywę do codziennych ćwiczeń na mroźnym powietrzu. Jak trenować bieganie po schodach? Konsultacji przy temacie udzieliła Sylwia Ejdys-Tomaszewska. (więcej…)