6. PKO Nocny Wrocław Półmaraton – bieganie i pomaganie

polecane

6. PKO Nocny Wrocław Półmaraton – bieganie i pomaganie

Kamil Nowak
Czerwiec 12, 2018
Aktualności

Już w najbliższą sobotę (16 czerwca) podczas 6. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu poza sportową rywalizacją na trasie, będzie można także przyłączyć się do akcji charytatywnej na rzecz Mikołaja i Kuby. Dzięki akcji „PKO Bank Polski Biegajmy razem” możliwe jest łączenie zdrowego trybu życia z ideą dobroczynności.

Do akcji charytatywnej mogą dołączyć uczestnicy wszystkich zawodów organizowanych w ramach 6. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu. Roczny Mikołaj choruje na neuroblastomę – guza jamy brzusznej. 16-letni Jakub ma złośliwego glejaka pnia mózgu. Zbierane są środki na specjalistyczne leczenie chłopców. Obaj są podopiecznymi Fundacji „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową”.

 

Kartki-identyfikatory akcji „biegnę dla Mikołaja i Kuby” będzie można odbierać u przedstawicieli PKO Banku Polskiego, w Biurze Zawodów na Stadionie Olimpijskim, w piątek 15 czerwca i sobotę 16 czerwca, w godzinach pracy biura.

PKO Bank Polski od 2013 roku prowadzi autorski program „PKO Biegajmy razem” i wspiera największe imprezy biegowe w całej Polsce. Podczas tych wydarzeń, organizowane są akcje charytatywne „biegnę dla…”. Od początku powstania programu, Fundacja PKO Banku Polskiego zorganizowała już 349 takich zbiórek, dzięki czemu wsparła 390 beneficjentów kwotą ponad 4,731 mln zł.

Najświeższe informacje dotyczące wrocławskiego półmaratonu publikujemy w specjalnej sekcji.

Źródło: na podstawie; fot. archiwum własne + PKO Bank Polski

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Bądź lepszym biegaczem, ćwiczenia uzupełniające trening biegowy [wideo]

Efektywny trening, to nie tylko kilometry przebiegnięte przez biegacza, ale również jego praca włożona w utrzymanie ogólnej sprawności fizycznej. Przede wszystkim należy zwracać uwagę na mięśnie, które bezpośrednio, jak i pośrednio wpływają na jakość biegu oraz zdolność do pokonywania coraz to dłuższych tras. Przedstawiamy kilka ćwiczeń, które warto wpleść w swój tygodniowy trening. (więcej…)