6. PKO Nocny Wrocław Półmaraton – bieganie i pomaganie

polecane

6. PKO Nocny Wrocław Półmaraton – bieganie i pomaganie

Kamil Nowak
12 czerwca, 2018
Aktualności

Już w najbliższą sobotę (16 czerwca) podczas 6. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu poza sportową rywalizacją na trasie, będzie można także przyłączyć się do akcji charytatywnej na rzecz Mikołaja i Kuby. Dzięki akcji „PKO Bank Polski Biegajmy razem” możliwe jest łączenie zdrowego trybu życia z ideą dobroczynności.

Do akcji charytatywnej mogą dołączyć uczestnicy wszystkich zawodów organizowanych w ramach 6. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu. Roczny Mikołaj choruje na neuroblastomę – guza jamy brzusznej. 16-letni Jakub ma złośliwego glejaka pnia mózgu. Zbierane są środki na specjalistyczne leczenie chłopców. Obaj są podopiecznymi Fundacji „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową”.

 

Kartki-identyfikatory akcji „biegnę dla Mikołaja i Kuby” będzie można odbierać u przedstawicieli PKO Banku Polskiego, w Biurze Zawodów na Stadionie Olimpijskim, w piątek 15 czerwca i sobotę 16 czerwca, w godzinach pracy biura.

PKO Bank Polski od 2013 roku prowadzi autorski program „PKO Biegajmy razem” i wspiera największe imprezy biegowe w całej Polsce. Podczas tych wydarzeń, organizowane są akcje charytatywne „biegnę dla…”. Od początku powstania programu, Fundacja PKO Banku Polskiego zorganizowała już 349 takich zbiórek, dzięki czemu wsparła 390 beneficjentów kwotą ponad 4,731 mln zł.

Najświeższe informacje dotyczące wrocławskiego półmaratonu publikujemy w specjalnej sekcji.

Źródło: na podstawie; fot. archiwum własne + PKO Bank Polski

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Szybka regeneracja organizmu w 9 krokach

Ten materiał jest dla wszystkich, którzy regularnie trenują i chcą zadbać o regenerację. Po to, żeby zmniejszyć ryzyko kontuzji czy urazu, efektywniej trenować, czyli lepiej wykorzystać czas na treningu i przede wszystkim, co jest najważniejsze dla wielu osób —czuć się dobrze. Zmniejszyć potreningowy ból stóp, mięśni, stawów i wszystkich tych elementów, które wykonały intensywną pracę na treningu. Każdy sposób na regenerację przedstawiony w tym materiale jest łatwy do wprowadzenia. Łatwy do zapamiętania i skutecznego przyspieszenia procesu regeneracji. Niektóre sposoby nie wymagają dodatkowych nakładów finansowych, bo wystarczy wykorzystać to, co jest dostępne pod ręką. Popularne kwestie, takie jak zbilansowana dieta czy sen przeplatam z nieoczywistymi i moim zdaniem ciekawymi sposobami na odpoczynek, które u mnie się sprawdzają. (więcej…)