biegamy regularnie
Czego nie powiedzą znajomi i rodzina, gdy biegamy regularnie?

polecane

Czego nie powiedzą znajomi i rodzina, gdy biegamy regularnie?

Kamil Nowak
wrzesień 21, 2022
Motywacja

Czego nigdy nie powiedzą znajomi i rodzina, gdy biegamy regularnie? Czy słyszeliście kiedyś od znajomych, żeby cieszyli się, że biegacie? Czy słyszeliście od rodziców, żeby wzięli na siebie obowiązki domowe, żebyście mogli trenować?

biegamy regularnie

Znajomi:

1. Niepotrzebnie śmiałem się z Ciebie, gdy zacząłeś biegać. Teraz wiem, że popełniłem błąd.
2. Chcesz się spotkać i iść na miasto godzinę później, bo musisz zrobić zaplanowany trening? Oczywiście, że mi to pasuje.
3. Cieszę się, że biegasz. Sport to zdrowie. Ja gram tylko na konsoli, brzuch mi rośnie i czuje się fatalnie.
4. Zazdroszczę Ci tej motywacji, że po 8 godzinach w pracy idziesz jeszcze biegać, a jak nie biegasz, to idziesz na siłownie.
5. Piękne jest to, że poznaliście się z Iwoną w grupie biegowej, gdy trenowaliście do półmaratonu. Ja chodzę po klubach i nikogo nie mogę poznać.
6. Widziałem ile kosztowały Twoje nowe buty do biegania, ale masz rację, że nie warto oszczędzać, gdy zwiększają one komfort i wygodę w czasie biegu.
7. Odzież techniczna, zaprojektowania specjalnie do biegania jest lepsza od bawełnianej. Rozumiem.
8. Jestem pod wrażeniem, że nie tylko biegasz, ale dojeżdżasz jeszcze rowerem do pracy.
9. Też muszę zacząć biegać.
10. Niepotrzebnie obgadywałem Ciebie za Twoimi plecami. Wtedy, jak zacząłeś biegać, nie wierzyłem, że uda ci się schudnąć.

Rodzina:

1. Jak dobrze, że idziesz biegać. Cieszę się, że nie siedzisz w domu, że jesteś aktywny.
2. Idź spokojnie biegać, ja posprzątam dom.
3. Zrelaksuj się po ciężkim dniu w pracy. Ja posprzątam dom, a Ty idź biegać.
4. Już wróciłeś z biegania? Minęły dopiero 2 godziny.
5. Jak Ty dobrze wyglądasz. Gdybym pół roku temu wiedział, że bieganie może tak Ciebie zmienić, zacząłbym razem z Tobą.
6. Po pracy nie masz czasu, bo idziesz na długie wybieganie, a później chcesz się porozciągać. Jasne, rozumiem, tą nową lodówkę, to z sąsiadem wniesiemy.
7. Dobrze, że biegasz 4 razy w tygodniu. Czytałem ostatnio, że tylko regularne i częste bieganie wpływa pozytywnie na sportową formę, rozwijając się stopniowo.
8. Pamiętaj, że buty do biegania trzeba regularnie wymieniać. Dołożę Ci do nowej pary, tylko daj mi znać, kiedy chcesz iść do sklepu.
9. Wyznacz sobie ambitny cel. Najlepiej udział w zawodach, np. półmaratonie. Ale wiem, że jesteś bardzo zawzięta, więc lepiej postawić na maraton. Przebiegnięcie 42 km 195 m to jest wyzwanie, które na pewno osiągniesz.
10. Weź plecak biegowy, ten na długie wybieganie, z kieszonkami z przodu. Szkoda żebyś trzymała w dłoni telefon. Jeszcze Ci wypadnie i się rozbije.
11. Ubrałeś się za ciepło na trening. Czy słyszałeś o zasadzie „+10 stopni”, która oznacza, że do temperatury panującej za oknem dodajemy plus dziesięć stopni. Ściągnij jedną warstwę odzieży, a się nie przegrzejesz. Twój bieg będzie bardziej komfortowy.

Obejrzyj jeszcze poniższy odcinek wideo. Warto! 

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Runmageddon – jak się przygotować do zimowej edycji?

Czy masz w sobie odrobinę szaleństwa? Czy lubisz ryzyko i nie boisz się ubrudzić, zniszczyć własnego ubrania i fryzury? Czy chcesz poznać smak prawdziwie ekscytującego wyzwania? Dobrze trafiłeś! Zimowa edycja Runmageddonu czeka na śmiałków, którzy chcą sprawdzić siłę i umiejętności. (więcej…)