adidas wspiera każdą biegową motywację
adidas wspiera każdą biegową motywację. Kampania „W bieganiu liczysz się Ty”

polecane

adidas wspiera każdą biegową motywację. Kampania „W bieganiu liczysz się Ty”

Tomasz Wołoćko
27 marca, 2023
Aktualności

W najnowszej kampanii biegowej marka adidas chce uwolnić początkujących i bardziej zaawansowanych biegaczy od presji dystansu, czasu i tempa, by odkryli, co tak naprawdę sprawia im radość w bieganiu. Do zbiegnięcia z utartego szlaku i szukania własnej, osobistej biegowej motywacji, zachęcają ilustracje, które wspólnie z adidas przygotowała Adela Madej.

adidas wspiera każdą biegową motywację

Ilu biegaczy, tyle powodów do biegania, a wśród motywacji nie ma lepszych ani gorszych – każda jest dobra, pod warunkiem, że jest Twoja. Stąd hasło kampanii – w bieganiu liczysz się Ty. Nie kilometry, niespalone kalorie czy czas na 5K, ale właśnie Ty i Twoja własna, osobista biegowa droga. Bieganie z psem, szukanie w joggingu swojego zen, albo dodatkowa rundka w parku, by dosłuchać do końca rozdział audiobooka – to motywacje równie dobre, co interwały i poprawianie życiówek.

Z pomocą Adeli Madej, adidas portretuje różne oblicza biegowej pasji – te nastawionym na wynik i te, które w centrum stawiają dobrą zabawę i przyjemnie spędzony czas. W biegowej grupie narysowanej przez Adelę obok siebie biegną Turbosenior, udowadniający, że wiek to tylko liczba, Insta-sprinter, robiący interwały od biegowej fotki do fotki, czy Klubowicz należący do biegowej grupy adidas Runners Warsaw, biegający dla towarzystwa i nowych znajomości.

adidas wspiera każdą biegową motywację

Wszystkie biegowe persony zobaczyć można na dwóch warszawskich muralach przy ul. Świętokrzyskiej i Jaworzyńskiej. Ilustracje są też elementem digitalowej kampanii biegowej adidas i pojawiają się m.in. w quizie, w którym każdy może odkryć swoją biegową personę. Adela Madej jest warszawską ilustratorką i tatuatorką. Jej styl to połączenie komiksowych linii inspirowanych oldschoolowymi kreskówkami ze sztuką tatuażu. Najbardziej ceni sobie proste rysunki, zdecydowane kolory i wyraźne kreski. W przeszłości Adela współpracowała z adidas przy okazji otwarcia sklepu marki przy ul. Marszałkowskiej.

W ramach kampanii „W bieganiu liczysz się Ty” w kolejnych tygodniach pojawią się również inne jej elementy, jak: videocast „Imponderabilia”, Pizza Run w Warszawie, Poznaniu i Trójmieście oraz działania we współpracy z mediami i influencerami.

Źródło: tekst i zdjęcia informacja prasowa; 

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Półmaraton oczami najlepszych biegaczy. Poradnik.

Półmaraton to wymagający dystans, ale nie tak męczący jak maraton. Jednak, gdy podchodzisz ambitnie do biegu i chcesz wypracować dobry czas, należy solidnie przygotować się do tego startu. Jak ćwiczyć do półmaratonu i na co zwracać uwagę? Na to pytanie odpowiedzieli doświadczeni biegacze.  (więcej…)