50 dni zostało do startu Pyrzycka Szybka Dycha
Mniej niż 50 dni zostało do startu Pyrzycka Szybka Dycha FIEGE!

polecane

Mniej niż 50 dni zostało do startu Pyrzycka Szybka Dycha FIEGE!

Jerzy Stawiński
Luty 3, 2020
Biegi

Już 22 marca odbędzie się kolejna, czwarta edycja wyjątkowej imprezy biegowej w okolicach Szczecina, jaką niewątpliwie jest Pyrzycka Szybka Dycha FIEGE w Pyrzycach.

50 dni zostało do startu Pyrzycka Szybka Dycha 2020Każdy ze startujących w Pyrzycka Szybka Dycha FIEGE będzie mógł sprawdzić poziom swojego przygotowania do nowego sezonu i wystartować na jednym z dwóch dystansów – 10 km lub 5 km i to zarówno indywidualnie, jak i drużynowo.

„Dlaczego warto otworzyć sezon właśnie biegiem na dystansie 10 km? Powodów jest kilka, ale z pewnością start na dychę może odpowiedzieć na wiele pytań związanych z naszą dyspozycją na samym początku sezonu…. Dystans nieprzypadkowy, ponieważ dość szybko po takim starcie następuje regeneracja organizmu, a poprzez długość trwania wysiłku ( powyżej 30 minut ) daje gwarancję odpowiedniego przetestowania naszego ciała w warunkach startowych. Jeśli dodamy do tego szybką trasę w Pyrzycach to Pyrzycka Szybka Dycha nie tylko daje możliwość sprawdzenia swojej aktualnej dyspozycji, ale również daje szansę na rozpoczęcie sezonu z nowym rekordem życiowym na dystansie 10 km.” – na to pytanie odpowiedział nam trener Sebastian Wierzbicki z Wierzbicki Running Project.

Jak wasza forma? 💪💪💪

Opublikowany przez Pyrzycka Szybka Dycha Sobota, 1 lutego 2020

Oprócz okazji sprawdzenia swoich możliwości przed sezonem, zawodnik otrzyma medal, który z pewnością poniesie go do bicia kolejnych rekordów życiowych.

Oficjalna strona wydarzenia na Facebooku.

Źródło: tekst i foto Pyrzycka Szybka Dycha FIEGE/ materiał organizatora

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Ćwiczenia plank na mocny brzuch dla biegających kobiet

Trening w którym wykorzystywane są ćwiczenia plank, to gwarancja na wzmocnienie mięśni brzucha, grzbietu i poprawy ogólnej sprawności fizycznej. Chcesz mieć ładniejszy brzuch, szybciej biegać, lepiej wyglądać? W artykule znajdziesz ćwiczenia plank, które polecamy dla biegających kobiet.  (więcej…)