Amazfit partnerem 16. Półmaratonu Warszawskiego
Amazfit partnerem 16. Półmaratonu Warszawskiego

polecane

Amazfit partnerem 16. Półmaratonu Warszawskiego

Tomasz Wołoćko
17 lutego, 2022
Aktualności

Marka Amazfit, należąca do światowej czołówki w segmencie urządzeń Smart Wearables, drugi rok z rzędu została partnerem Półmaratonu Warszawskiego. Marka powstała z myślą o ludziach, którzy stawiają na aktywny i zdrowy tryb życia.

Amazfit partnerem 16. Półmaratonu Warszawskiego

Amazfit oferuje inteligentne zegarki i opaski do codziennego użytku, a także inteligentne urządzenia sportowe i zdrowotne, takie jak bezprzewodowe słuchawki TWS, inteligentne bieżnie i inteligentne wagi. Produkty Amazfit w połączeniu z systemem ZEPP OS oraz algorytmami AI oferują ponadprzeciętne możliwości analizy danych biologicznych i sportowych, dostarczając użytkownikom informacji na temat ich stanu zdrowia, a także wskazówek treningowych. Obecnie produkty Amazfit trafiają na rynki ponad 90 krajów, między innymi do Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Japonii. Nawiązując współpracę z organizatorem jednej z największych imprez sportowych w Polsce marka zaznacza obecność na polskim rynku, na którym szybko buduje swoją pozycję dzięki takim produktom jak choćby smartwatche z serii: Amazfit GTS3, Amazfit GTR3 czy flagowy Amazfit GTR3 Pro.

„Cieszymy się, że możemy wspierać masowy sport amatorski w Polsce i po raz kolejny dołączyć do Partnerów największego półmaratonu w tym regionie Europy. Półmaraton Warszawski to impreza o bogatej tradycji. Chcemy wspólnie tworzyć nową historię. Do zobaczenia na trasie! „Up Your Game” – podkreślił Maciej Deka, Dyrektor Sprzedaży w Amazfit Polska.

Pozyskanie stałego partnera jest wartością szczególnie cenną. „Kontynuacja współpracy z Amazfit jest dla nas bardzo ważnym dowodem zaufania, a także jednym z filarów dającym poczucie stabilności oraz stanowiącym siłę napędową do rozwoju i nowej jakości tworzonych projektów. Misja marki jest nam bardzo bliska i wierzę, że wspólnie jesteśmy osiągnąć jeszcze więcej dla polskiego biegania” – powiedział Marek Tronina.

Marka Amazfit jest częścią koncernu Zepp Health, który cieszy się stabilną, ugruntowaną pozycją z szerokim i wieloletnim doświadczeniem na światowym rynku. Amazfit od kilku lat aktywnie wspiera rozwój sportu na całym świecie, zachęcając użytkowników do swobodnego rozwijania swoich pasji w duchu aktywności. Firma jest partnerem imprez sportowych w Singapurze, Indonezji, Indiach we Włoszech i Niemczech.

Źródło: tekst i zdjęcia informacja prasowa; 

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

ASICS GEL-NIMBUS 26 vs model NIMBUS 25: mam problem!

ASICS GEL-NIMBUS 26, jak i całą serię NIMBUS zaprojektowano, żeby zapewnić biegaczom maksymalny komfort. Niezależnie, czy biegamy rekreacyjnie – 1 lub 2 razy w tygodniu – czy ćwiczymy według planu treningowego, którego realizacja ma doprowadzić nas do życiówki w maratonie. Każdy miłośnik ruchu na którymś etapie poszukuje głównie komfortu. Nie szybkości, lekkości czy dynamiki, ale właśnie dużego komfortu podczas lądowania na twardym podłożu. Najnowsza 26. odsłona butów do biegania NIMBUS na papierze wprowadza niewiele zmian, przez co można od razu założyć, że zeszłoroczny i tegoroczny but są identyczne. Jednak jest inaczej. Zmiany są małe, ale globalne. Jest lepiej czy gorzej? (więcej…)