Marka Amazfit, należąca do światowej czołówki w segmencie urządzeń Smart Wearables, drugi rok z rzędu została partnerem Półmaratonu Warszawskiego. Marka powstała z myślą o ludziach, którzy stawiają na aktywny i zdrowy tryb życia.
Amazfit oferuje inteligentne zegarki i opaski do codziennego użytku, a także inteligentne urządzenia sportowe i zdrowotne, takie jak bezprzewodowe słuchawki TWS, inteligentne bieżnie i inteligentne wagi. Produkty Amazfit w połączeniu z systemem ZEPP OS oraz algorytmami AI oferują ponadprzeciętne możliwości analizy danych biologicznych i sportowych, dostarczając użytkownikom informacji na temat ich stanu zdrowia, a także wskazówek treningowych. Obecnie produkty Amazfit trafiają na rynki ponad 90 krajów, między innymi do Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Japonii. Nawiązując współpracę z organizatorem jednej z największych imprez sportowych w Polsce marka zaznacza obecność na polskim rynku, na którym szybko buduje swoją pozycję dzięki takim produktom jak choćby smartwatche z serii: Amazfit GTS3, Amazfit GTR3 czy flagowy Amazfit GTR3 Pro.
„Cieszymy się, że możemy wspierać masowy sport amatorski w Polsce i po raz kolejny dołączyć do Partnerów największego półmaratonu w tym regionie Europy. Półmaraton Warszawski to impreza o bogatej tradycji. Chcemy wspólnie tworzyć nową historię. Do zobaczenia na trasie! „Up Your Game” – podkreślił Maciej Deka, Dyrektor Sprzedaży w Amazfit Polska.
Pozyskanie stałego partnera jest wartością szczególnie cenną. „Kontynuacja współpracy z Amazfit jest dla nas bardzo ważnym dowodem zaufania, a także jednym z filarów dającym poczucie stabilności oraz stanowiącym siłę napędową do rozwoju i nowej jakości tworzonych projektów. Misja marki jest nam bardzo bliska i wierzę, że wspólnie jesteśmy osiągnąć jeszcze więcej dla polskiego biegania” – powiedział Marek Tronina.
Marka Amazfit jest częścią koncernu Zepp Health, który cieszy się stabilną, ugruntowaną pozycją z szerokim i wieloletnim doświadczeniem na światowym rynku. Amazfit od kilku lat aktywnie wspiera rozwój sportu na całym świecie, zachęcając użytkowników do swobodnego rozwijania swoich pasji w duchu aktywności. Firma jest partnerem imprez sportowych w Singapurze, Indonezji, Indiach we Włoszech i Niemczech.
Źródło: tekst i zdjęcia informacja prasowa;