TomTom Runner 2: monitoruj pracę serca przez 24h na dobę

polecane

TomTom Runner 2: monitoruj pracę serca przez 24h na dobę

Kamil Nowak
Luty 1, 2016
Aktualności

TomTom udostępnił aktualizację serii zegarków TomTom Runner 2. Teraz biegacze mogą monitorować pracę serca przez 24h na dobę. 

TomTom Runner 2 aktualizacja

Funkcja monitorowania serca 24/7 pokazuje jak zmienia się tętno w ciągu dnia oraz jak różne działania wpływają na pracę serca*.

Aby zaktualizować zegarek TomTom Runner 2 należy podłączyć go do komputera korzystając z kabla ładowania. Aplikacja MySports Connet automatycznie zaktualizuje oprogramowanie. Instrukcja krok po kroku znajduje się tutaj:  www.tomtom.com/sports/software-updates

Aktualizacja jest dostępna dla modeli:
TomTom Runner 2 Cardio
TomTom Runner 2 Cardio + Music

TomTom Runner aktualizacja

*Zegarki TomTom GPS dostarczają informacji o aktywnościach, które zachęcają użytkowników do prowadzenia aktywnego stylu życia. Urządzenia wykorzystują czujniki, które śledzą działania użytkowników i dostarczają bieżących informacji na temat ich aktywności. Są to szacunkowe dane, które nie zawsze mogą być bardzo precyzyjne. Przedstawione informacje mogą się różnić w zależności od wykorzystywanego urządzenia oraz danych użytkownika (wzrost, masa ciała, wiek, budowa i poziom aktywności). Zegarek TomTom GPS nie może być zamiennikiem dla porad medycznych. TomTom zaleca, aby skonsultować się z lekarzem przed rozpoczęciem nowego planu ćwiczeń fizycznych lub fitness.

Informacja prasowa / TomTom

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

  1. Rafałczu pisze:

    Właśnie takiego gadżetu szukałem, co prawda to już aktualizacja, ale właśnie o taki mi chodziło zegarek monitorujący pracę serca. Dzięki!.

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Długie wybieganie – dlaczego jest ważne,
jak ćwiczyć?

Długie wybieganie jest jedną ze składowych prawidłowego treningu biegacza. Dystans pokonywany w trakcie tego wysiłku jest różny i zależy od wybranego celu treningowego, np. startu w maratonie, półmaratonie czy w biegu ultra. Wybierając się na długi trening powinniśmy pamiętać o kilku istotnych zasadach, które pomogą nam zmierzyć się z tą odległością oraz zabezpieczą nasze ciało w trakcie biegu.  (więcej…)