HardDogRace

bieganieuskrzydla.pl

Suunto pomaga ukończyć maraton poniżej trzech godzin

Grudzień 3, 2016

Jak przebiec maraton w czasie poniżej trzech godzin? Warto skorzystać z narzędzi treningowych Suunto. Mierniki postępu, rekordy osobiste z porównaniami z grupą wiekową i wskazówki treningowe. To wszystko czeka w serwisie Suunto Movescount. Jak można skorzystać z tych narzędzi? 

 

suunto

 

Firma Suunto pomaga sportowcom w inteligentniejszym trenowaniu poprzez wprowadzenie narzędzi społecznościowych do śledzenia postępu – nowego zestawu funkcji online przedstawiających dane dotyczące sposobu trenowania sportowców na świecie. Za pomocą zestawu funkcji sportowcy mogą monitorować postępy, porównywać indywidualne wyniki względem ich grupy wiekowej, zobaczyć, jak trenują inni, a także zrozumieć, jak osiągnąć zamierzony cel.

 

Rozwiązanie jest ulepszane każdego dnia wraz z powiększaniem się systemu o miliony kolejnych sesji treningowych – powiedział Janne Kallio, Digital Lead, Suunto Performance Business.

 

Aby utworzyć zestaw funkcji treningowych, firma Suunto poddała analizie ponad 100 milionów sesji treningowych zarejestrowanych za pomocą zegarków Suunto od 2010 roku i zapisanych w serwisie Movescount. Analiza obejmuje najbardziej popularne sporty wytrzymałościowe, takie jak bieganie, jazda na rowerze, pływanie, triathlon, bieganie terenowe i kolarstwo górskie, czego efektem jest ponad miliard wskaźników.

 

W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji o społecznościowych narzędziach do śledzenia postępów przejdź do: www.suunto.com/communitypowered lub zaloguj się do serwisu Suunto Movescount, aby poznać bliżej te funkcje.

 

Informacja prasowa / Suunto 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Przeczytaj również

Bieganie dwa razy dziennie, tak czy nie?

Bieganie dwa razy dziennie, to nie książkowa fantastyka, ale realny program treningowy podnoszący naszą formę biegową. Bieganie rano i wieczorem przy dwóch treningach w ciągu dnia, to realna możliwość wypracowania szybszego tempa, wytrzymałości biegowej i poprawy ogólnej formy biegacza. Jak zabrać się za bieganie dwa razy dziennie? Czy to ma sens z poziomu osoby trenującej trzy razy w tygodniu? (więcej…)