Runtastic sprzedany – Adidas kupił aplikację za 240 milionów dolarów

polecane

Runtastic sprzedany – Adidas kupił aplikację za 240 milionów dolarów

Kamil Nowak
28 sierpnia, 2015
Aktualności

Adidas kupuje firmę Runtastic za prawie 240 milionów dolarów. Jest to najprawdopodobniej odpowiedź na zakup Endomondo przez konkurencję.

Runtastic jest jedną z najbardziej znanych aplikacji do śledzenia aktywności sportowych. Oferuje bogatą bazę rozwiązań jak: rejestrowanie trasy biegacza, dziennik ćwiczeń, wirtualny trener oraz wiele statystyk związanych z naszym treningiem. Poza aplikacjami Runtastic to także różnego rodzaju urządzenia treningowe – wagi sportowe, monitory pracy serca, zegarki z GPS czy nawet opaski fitness.

Cała transakcja pokazała, że Runtastic zajmuje wysoką pozycję w świecie aplikacji fitness oraz podkreśla rolę, jaką takie narzędzia odgrywają wśród osób podejmujących aktywność fizyczną (z bieganiem na czele).

Firma informuje, że aplikacja zachowa swoją dawną nazwę i będzie funkcjonować wewnątrz grupy Adidas jako oddzielny podmiot. Niebawem pojawią się kolejne aktualizacje i poprawki, nad którymi do tej pory pracowano.

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Ile czasu potrzeba na przygotowanie się do maratonu?

Maraton – to wyjątkowe wyzwanie, które wymaga odpowiedniego przygotowania fizycznego i mentalnego. Żeby przebiec dystans 42,195 kilometra, trzeba być kompleksowo przygotowanym – odpowiednio trenować, zdrowo jeść, unikać używek i wysypiać się. Ile czasu potrzeba na przygotowanie się do maratonu?(więcej…)