Półmaraton Wrocław 2018. Jakie utrudnienia w ruchu czekają mieszkańców? [MPK, TRASA]

polecane

Półmaraton Wrocław 2018. Jakie utrudnienia w ruchu czekają mieszkańców? [MPK, TRASA]

Kamil Nowak
Czerwiec 16, 2018
Aktualności

6. PKO Nocny Wrocław Półmaraton pociągnie za sobą wiele zmian w organizacji ruchu oraz kursowaniu komunikacji zbiorowej. Co czeka mieszkańców Wrocławia, kierowców i rodziny biegaczy dopingujące zawodników na trasie?

Trwa wydawanie pakietów startowych dla 12000 zawodników biorących udział w 6. PKO Nocny Wrocław Półmaraton 

6. edycja Półmaraton Wrocław 2018 rozpocznie się o godzinie 22:00. Zawodnicy startują z kompleksu Stadionu Olimpijskiego. Oznacza to duże utrudnienia w ruchu pojazdów, zmianę kursowania komunikacji zbiorowej, a także korki. Najwięcej utrudnień wystąpi oczywiście w czasie biegu zawodników. Organizator publikuje na swojej stronie dokładny wykaz ulic objętych zakazem postoju i parkowania, projekt ruchu zastępczego i tzw. międzyczasy – po jakim czasie zostaną odblokowane ulice. Wszystkie te informacje mają pomóc mieszkańcom w planowaniu w tym czasie podróży przez miasto.

Trasa biegu 6. PKO Nocny Wrocław Półmaraton 2018 r.

Zmiany w organizacji ruchu to m.in całkowitym wyłączaniem ruchu kołowego na trasie biegu od ok. godziny 21:00 do godz. 2:30 następnego dnia (niedziela, 17.06.2018 r.).

Start zawodów: 16 czerwca 2018 r., godzina 22:00, główna brama kompleksu Stadionu Olimpijskiego;
Trasa: 21 097,5 metra, atest AIMS i PZLA, jedna pętla ulicami Wrocławia;
Limit czasowy: 3 godziny, ostatni biegacze będą pojawiać się na mecie do 1:30.

Aktualna lista zmian w organizacji komunikacji miejskiej znajduje się tutaj.

Wszelkie najświeższe komunikaty i informacje dotyczące utrudnień w ruchu po Wrocławiu publikujemy w tym miejscu.

Źródło: informacje prasowe; fot. archiwum własne

To może Ciebie również zainteresować:

Uwaga kierowcy! Dziś półmaraton. Utrudnienia w ruchu we Wrocławiu [TRASA BIEGU]

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Bieganie po schodach. Jak to robić poprawnie? Co to daje?

Bieganie po schodach możemy traktować nie tylko jako uzupełnienie treningu biegowego, ale także jako solidną sesję rozwijającą siłę. Trening ten świetnie wpływa na wzmocnienie mięśni nóg - czworogłowy uda, łydek oraz pośladków. A w okresie jesionno-zimowym stanowi alternatywę do codziennych ćwiczeń na mroźnym powietrzu. Jak trenować bieganie po schodach? Konsultacji przy temacie udzieliła Sylwia Ejdys-Tomaszewska. (więcej…)