14. PZU Półmaraton Warszawski za mniej niż 40 dni
14. PZU Półmaraton Warszawski za mniej niż 40 dni

polecane

14. PZU Półmaraton Warszawski za mniej niż 40 dni

Kamil Nowak
Luty 20, 2019
Biegi

Do startu 14. PZU Półmaratonu Warszawskiego zostało już tylko 38 dni. Dokładnie 31 marca rozpocznie się biegowa wiosna w stolicy. Zapraszamy do wirtualnej wycieczki po tegorocznej trasie półmaratonu.

Zeszłoroczna trasa półmaratonu spotkała się z bardzo dobrymi opiniami biegaczy. Jest szybka, atrakcyjna, pozwala na komfortową organizację stref startu i mety dla kilkunastu tysięcy uczestników i kibiców.

Start półmaratonu zlokalizowany będzie na Nowym Mieście przy ulicy Konwiktorskiej. Ruszamy w kierunku Placu Wilsona, a następnie Mostem Gdańskim na prawą stronę Wisły. Blisko 1/3 trasy prowadzić będzie po praskiej stronie rzeki. Z powrotem do Śródmieścia trasa poprowadzi Mostem Świętokrzyskim. Z Powiśla pobiegniemy ulicą Rozbrat w kierunku Parku Agrykola. Ostatnie kilometry będą wiodły na południe – Wybrzeżem Kościuszkowskim i Wybrzeżem Gdańskim w kierunku mety zlokalizowanej przy Multimedialnym Parku Fontann.

Zapisy nadal trwają – wystarczy wejść na stronę organizatora. Aktualne wpisowe wynosi 100 zł (pakiet podstawowy bez koszulki), zaś od 1 marca opłata ta wzrośnie do 120 zł. Ponadto po 22 marca liczba pakietów będzie ograniczona.

Zerknij na koszulkę techniczną, która została przygotowana przez markę New Balance. Prawda, że można ją od razu polubić? (uśmiech).

Źródło: na podstawie; fot. screen z oficjalnego wideo https://www.youtube.com/watch?v=IPNnW99INI0

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Dwa tygodnie przed półmaratonem – to musisz wiedzieć

Do startu w półmaratonie zostały dwa tygodnie. Co jeszcze można zrobić, a czego lepiej unikać? Na ile dni wcześniej pobiec ostatni mocny akcent? Czy można wprowadzić zmiany w diecie w tym okresie? I pytanie klucz: czy jest jeszcze szansa na poprawę biegowej formy, gdy stan wytrenowania jest niewystarczający? O przygotowaniach do półmaratonu opowiada Krzysztof Szymanowski – instruktor lekkiej atletyki, długodystansowiec z rekordem życiowym w półmaratonie 1:09:58. (więcej…)