trasa Półmaraton Gdańsk 2019
Jaka jest trasa Półmaraton Gdańsk 2019? [ZNAMY CAŁĄ TRASĘ]

polecane

Jaka jest trasa Półmaraton Gdańsk 2019? [ZNAMY CAŁĄ TRASĘ]

Jerzy Stawiński
Listopad 15, 2019
Aktualności

Około 6000 zawodników weźmie udział w biegach podczas Półmaraton Gdańsk 2019! Już w najbliższą niedzielę, 17 listopada wystartuje tegoroczny półmaraton na ulicach Gdańska. Bieg główny rozpocznie się o godzinie 9:00. Zawodnicy wyruszą na trasę liczącą 21,0975 km. Jakie utrudnienia w ruchu czekają mieszkańców? Jaka jest trasa biegu?

Półmaraton Gdańsk 2019 trasa

Trasa Półmaraton Gdańsk 2019 im. Pawła Adamowicza w całości poprowadzona została ulicami Gdańska. Zawodnicy będą mieli okazję podziwiać najbardziej rozpoznawalne części miasta. W zasięgu wzroku biegaczy będą symbole miasta, czyli m.in.: tereny Stoczni, żurawie Kone, budynek Europejskiego Centrum Solidarności, Pomnik Trzech Krzyży czy słynny biurowiec Zieleniak. Końcowe metry trasy zapowiadają się niezwykle ciekawie, ponieważ zawodnicy zakończą zmagania w gościnnych halach AmberExpo, tuż przy bursztynowym Stadionie Energa Gdańsk.

Zawodnicy biorący udział w Półmaraton Gdańsk 2019 im. Pawła Adamowicza wystartują punktualnie o godzinie 9:00. Trasa została poprowadzona następującymi ulicami: START – Żaglowa, Marynarki Polskiej, Jana z Kolna, Wały Piastowskie, Aleja Zwycięstwa, Aleja Grunwaldzka, Pomorska, Chłopska, Obrońców Wybrzeża, Czarny Dwór, Droga Zielona, Marynarki Polskiej, Żaglowa, META – Hala AmberExpo.

Na pokonanie całej trasy 21,0975 km zawodnicy mają regulaminowe 3 godziny i 30 minut. Oznacza to, że utrudnienia w ruchu będą występować już w niektórych rejonach miasta od godziny 4:00 i potrwają do godz. 13:00. Ruch na poszczególnych ulicach miasta będzie sukcesywnie przywracany, gdy tylko zawodnicy opuszczą konkretne fragmenty trasy. Planuje się następujące czasowe ograniczenia w ruchu dla ulic:

Żaglowa (START/META) – całkowite zamknięcie – 7.00-16.30; Marynarki Polskiej (kierunek Centrum) – 8.30-11.30; Jana z Kolna (kierunek Nowy Port) w godzinach 8.30-10.30; Jana z Kolna (kierunek Centrum) – 8.30-10.30; Wały Piastowskie – 8.30-11.10; Podwale Grodzkie – 4.00-11.30; Błędnik (zwężenie do 1 pasa ruchu) – 4.00-11.30; Zwycięstwa – czołg (zwężenie do 1 pasa ruchu) w godzinach 4.30-11.45; Zwycięstwa/Hallera (zwężenie do 1 pasa ruchu) – 4.30-12.00; Grunwaldzka/Jaśkowa Dolina (zwężenie do 1 pasa ruchu) – 5.00-12.30; Grunwaldzka/Abrahama (zwężenie do 1 pasów ruchu) – 5.00-12.45; Grunwaldzka/Derdowskiego (zwężenie do 2 pasów ruchu) w godzinach 5.00-13.00; Pomorska (kierunek Jelitkowo) – 7.15-13.00; Chłopska (kierunek Zaspa) – 9.30-13.30; Czarny Dwór (kierunek Hallera)- 9.30-13.30; Płażyńskiego (kierunek Marynarki Polskiej) – 9.30-14.00; Marynarki Polskiej (kierunek Centrum) – 8.30-15.00.

Drodzy Zawodnicy! Prezentujemy Wam oficjalny EKO RACEBOOK zawodów:AmberExpo Półmaraton Gdańsk 2019 im. Pawła…

Opublikowany przez Półmaraton Gdańsk Piątek, 15 listopada 2019

Plan działania podczas Półmaraton Gdańsk 2019 im. Pawła Adamowicza, w niedzielę 17 listopada:
✅7:00 – 13:00 EXPO oraz inne atrakcje
✅09:00 start Półmaraton Gdańsk im. Pawła Adamowicza oraz Biegu na Piątkę
✅09:13 pierwsi zawodnicy dystansu 5 km na mecie
✅10:00 pierwsi zawodnicy półmaratonu na mecie
✅12:30 ceremonia dekoracji
✅12:30 zamknięcie trasy wyścigu
✅13:00 zakończenie AMBEREXPO Półmaraton Gdańsk im. Pawła Adamowicza

Uwaga, uwaga! Marka HOKA ONE ONE przygotowała dla Was konkurs! Zadanie jest proste – napisz w komentarzu pod niniejszym…

Opublikowany przez Półmaraton Gdańsk Czwartek, 14 listopada 2019

Pozostałe informacje są tutaj: https://bieganieuskrzydla.pl/tag/polmaraton-gdansk/

Źródło: https://polmaratongdansk.pl/polmaraton/trasa/; fot. Półmaraton Gdańsk

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

8 książek, które warto przeczytać będąc biegaczem

Książki są doskonałym źródłem fachowej wiedzy. Taka mądrość jest potrzebna osobom, które są głodne sportowych sukcesów, ale jednocześnie stawiają na zrównoważony trening, odpowiednią regenerację czy zbilansowaną dietę. Przygotowaliśmy listę obowiązkowych książek, które warto przeczytać, aby cieszyć się aktywnością fizyczną przez długie lata. (więcej…)