Krótkie podsumowanie 38. PZU Maratonu Warszawskiego

polecane

Krótkie podsumowanie 38. PZU Maratonu Warszawskiego

Kamil Nowak
25 września, 2016
Biegi

Znamy już zwycięzców 38. PZU Maratonu Warszawskiego. Pierwszy Polak na mecie to Yared Shegumo, a pierwszą Polką na mecie została Anna Szyszka. Zobacz wyniki elity. 

Ezekial Omullo zwyciężył w 38. PZU Maratonie Warszawskim! Ezekial dobiegł do mety uzyskując czas 02:08:55. Drugie miejsce zajął Chebii Douglas Kipsanai (02:11:26). Na trzecim miejscu na podium uplasował się Kimwetich Dominic Kangor (02:11:49). Pierwszy Polak na mecie to Yared Shegumo. Yared dobiegł do mety w 02:15:05.

Najszybszą kobietą 38. PZU Maratonu została Kibiwott Gladys (Bahrajn), która na metę dotarła w czasie 02:36:34. Zaraz za nią na podium znalazły się Wubishet Tizita Niguse (Etiopia) z czasem 02:37:31 oraz Muia Jane Mwikali (Kenia) z czasem 02:39:11. Pierwszą Polką na mecie została Anna Szyszka z czasem 02:50:18.

Bieg na 5 kilometrów jako pierwszy pokonał Łukasz Oskierko. Łukasz dobiegł do mety z czasem 00:14:35! Drugie miejsce zajął Łobodziński Piotr (00:14:42), a trzecie Bernadelli Michał (00:14:56). Wśród Pań pierwsza była Jagielska Ewa z czasem 00:16:39, na drugiej pozycji uplasowała się Mach Angelika (00:16:41), a na trzecim miejscu na podium znalazła się Stelmach Dominika (00:16:46).

Informacja prasowa / Maraton Warszawski / fot. zdjęcie z maratonu z 2015 roku 

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Skuteczne sposoby na nawodnienie biegacza. Co, jak i kiedy pić?

Małymi krokami zbliża się okres wiosennych startów, w którym można przebierać i wybierać najbardziej odpowiadające nam zawody. W grę wchodzi długa lista biegów na 10 km, półmaratonów, maratonów czy biegów górskich. Nie wszyscy biegacze stawiają sobie za cel walkę o życiówkę, niekiedy wystarczy zaliczenie dystansu i szczęśliwe dobiegnięcie do mety. Jednak, aby marzyć o sukcesach trzeba ciężko pracować podczas treningów, zdrowo się odżywiać i dbać o regenerację. Elementem trudnej treningowej układanki jest m.in. nawodnienie organizmu. (więcej…)