Placki z mąką kokosową i serkiem
Placki z mąką kokosową i serkiem homogenizowanym z czekoladowym sosem

polecane

Placki z mąką kokosową i serkiem homogenizowanym z czekoladowym sosem

Wrocławskie Centrum Fit Dietetyk
luty 11, 2019
Przepisy

Dziś przepis dla wielbicieli placków, które można łatwo i szybko przygotować. Dodatkowo jest to świetny wariant na pierwsze lub drugie śniadanie. Jak przygotować placki z mąką kokosową i serkiem homogenizowanym z czekoladowym sosem?

Placki z mąką kokosową i serkiem homogenizowanym z czekoladowym sosem

Składniki do placków:
✔️Serek homogenizowany naturalny 200 g – 1/2 opakowania
✔️Mąka kokosowa 40g – 4 płaskie łyżki
✔️Jajka 100g – 2 sztuki
✔️Erytrol/ksylitol/miód – wedle uznania

Składniki do polewy:
✔️Mleko kokosowe 50 g – 5 łyżek
✔️Kakao 10 g – łyżeczka
✔️Masło orzechowe łyżeczka -10 g
✔️Erytrol/ksylitol/miód – wedle uznania

Kaloryczność porcji placków wg przepisu to około 550 kcal, w tym białko 31 g, węglowodany 37 g, tłuszcz 35 g. W zależności od dodatków i użytej substancji słodzącej te wyliczenia mogą się jednak zmienić.

Przygotowanie placków rozpoczynamy od wymieszania wszystkich składników na gładką masę, aby następne podzielić je na porcje i smażyć na delikatnie natłuszczonej patelni. Następnie zabieramy się za polewę do placków, której składniki wrzucamy na rozgrzaną patelnię i na niej mieszamy całość aż do ich połączenia – uzyskania gładkiej masy. Gotowe placuszki polewamy czekoladowym sosem i podajemy z ulubionymi dodatkami.

Warto zwrócić uwagę na mąkę kokosową, która może być zamiennikiem dla mąk zbożowych. Sprawdzi się szczególnie jako wartościowy składnik ciast, naleśników czy placków.

dietetyk

Fot. kp koncept

Przepis na placki z mąką kokosową i serkiem homogenizowanym z czekoladowym sosem został przygotowany przez dietetyczkę Paulinę Limanowską z Centrum Fit Dietetyk Wrocław, którego specjaliści opracowują zarówno indywidualne plany żywieniowe, jak i analizują dotychczasowe sposoby odżywiania. Zaś na oficjalnym profilu Facebook dietetycy Centrum podpowiadają, jak dbać o własne odżywianie i poprawnie zbilansowane posiłki.

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Suunto 3 Fitness – piękno i wygoda na nadgarstku – recenzja

Suunto 3 Fitness jest jak trener personalny zachęcający do aktywności fizycznej. Czuwa nad dzienną dawką sportu, intensywnością ćwiczeń i snem potrzebnym do regeneracji po męczącej dobie. Stawia przed swoim podopiecznym cele, układa plan treningowy mając na względzie także zdarzenia losowe i przygotowuje tygodniowe podsumowanie ruchu. Czy to wszystko przydaje się w praktyce? Dla kogo jest ten sprzęt? Czy faktycznie zegarek Suunto pełni rolę coacha? (więcej…)