PKO Poznań Półmaraton 2020 plany treningowe
PKO Poznań Półmaraton 2020 – plany treningowe!

polecane

PKO Poznań Półmaraton 2020 – plany treningowe!

Tomasz Wołoćko
Styczeń 20, 2020
Aktualności

13. PKO Poznań Półmaraton wystartuje 5 kwietnia 2020 roku. Limit zawodników wynosi 10,5 tys. osób. Jak się przygotować do udziału w biegu na dystansie 21,097 km? Czy potrzebny będzie plan treningowy?

PKO Poznań Półmaraton 2020 plany treningowe

Plan treningowy jest podstawą! Jeśli chcesz przygotować się do 13. PKO Poznań Półmaratonu skorzystaj z planów treningowych Pawła Grzonki i ekipy Night Runners, które dostosowane są do określonych czasów.

Rozpiski zawierają 12 tygodniowy rozkład treningów biegowych wraz z elementami stretchingu, stabilizacji i ćwiczeń prewencyjnych. Kluczem do odpowiedniej dyspozycji na starcie 13. PKO Poznań Półmaratonu jest systematyczność w przygotowaniach. Warto pamiętać także o regeneracji i przerwach pomiędzy męczącymi treningami. Liczą się również prawidłowo zbilansowana dieta i dobrej jakości sen.

Przygotowano trzy plany treningowe:

  • Plan dla debiutantów, osób, które nigdy nie biegały z planem lub osób powracających po dłuższej przerwie – tempo wybiegań – 6:40. By podejść do tego planu musisz bez problemu pokonywać dystans min. 10 km;
  • Plan dla średniozaawansowanych – to plan dla osób, które mają za sobą już min. jeden półmaraton i biegały już kiedyś z planem treningowym. – Tempo wybiegań 6:10;
  • Plan dla zaawansowanych – to plan dla osób, które mają za sobą już kilka biegów półmaratońskich i chcą zdecydowanie poprawić swoją życiówkę – tempo wybiegań 5:40;

Plany treningowe można pobrać tutaj.

Oprac. na podstawie: https://halfmarathon.poznan.pl/przygotuj-sie-na-zyciowke-plany-treningowe-pawla-grzonki/; fot. 10.PKO Poznań Półmaraton, Jakub Kaczmarczyk

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Jak odpoczywać po wysiłku na zawodach typu maraton, półmaraton?

Jak odpoczywać po długim wysiłku na zawodach typu maraton, półmaraton etc.? Kiedy pierwszy raz wyjść na trening po takich biegach? Jakie zabiegi wspomogą regenerację? O przebiegu kolejnych dni będących następstwem wyczerpujących zawodów opowiemy poniżej. (więcej…)