bieganieuskrzydla.pl

Paweł Ochal i Olga Ochal zwycięzcami AmberExpo Półmaraton Gdańsk 2016

Październik 21, 2016

Trzecia edycja AmberExpo Półmaraton Gdańsk, która odbyła się w niedzielę 16 października, przyciągnęła niemal 4000 biegaczek i biegaczy. Paweł Ochal i Olga Ochal zwycięzcami AmberExpo Półmaraton Gdańsk 2016. Zobacz wyniki. 

 

AmberExpo 2016

 

W tym roku oprócz dystansu półmaratońskiego zawodnicy mieli do wyboru bieg na dystansie 5 km. Półmaraton należał do Pawła Ochala (Prefbet Śniadowo Łomża), który wbiegł na metę z czasem 1:07:35 oraz do Olgi Ochal (Prefbet Śniadowo Łomż, 01:16:41). Najszybsi na piątce byli Krzysztof Żebrowski (Feniks Siedlce, 15:19) oraz Marta Łagownik (Smaruj na Trening Team; 18:00).

 

Równo o godzinie 9:00 sprzed centrum wystawienniczo-konferencyjnego AmberExpo wystartowali zawodnicy obu dystansów. Paweł Ochal, wraz z Damianem Kabatem (Asics) oraz Andriiem Starzchynskyim (Klementynka, Ukraina) od samego początku nadali mocne tempo i już po pierwszym, szybkim kilometrze odskoczyli od pozostałych zawodników. Ochal nie odpuścił aż do końca i po widowiskowym finishu, z czasem 1:07:35, wbiegł na metę przed zawodnikiem z Ukrainy, który do zwycięzcy miał tylko sekundę starty. Andrii Starzchynski ukończył bieg z wynikiem 1:07:36. Trzeci Damian Kabat dobiegł na metę z czasem 1:08:10. Zacięta rywalizacja była także między kobietami. Pierwsza na metę wbiegła Olga Ochal (1:16:41), która triumfowała również w zeszłym roku. Tuż za nią przybiegła Aleksandra Brzezińska z czasem 1:16:55. Trzecie miejsce na podium przypadło Ewelinie Paprockiej (GKS Tęcza Nowa Wieś Lęborska, 1:18:03).

 

 

Informacja prasowa / AmberExpo Półmaraton Gdańsk 2016

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Przeczytaj również

Pomiar tętna z nadgarstka: Polar M400, a opaska A360

Czy pomiar tętna z nadgarstka zastosowany w sprzęcie fitness, to faktycznie działająca funkcja, czy jedynie zabieg marketingowy producentów będących na tym rynku? Sprawdzamy to za pomocą zegarka Polar M400 i opaski sportowej A360.  (więcej…)