bieganieuskrzydla.pl

ORLEN Warsaw Marathon 2018: pakiety startowe na maraton i bieg 10 km

Do rozpoczęcia jednego z największych maratonów w Polsce pozostały jeszcze 3 miesiące, ale już dziś biegacze mogą poznać dokładny skład pakietów startowych. Zawodnicy biorący udział w ORLEN Warsaw Marathon będą mogli wybrać pakiet Basic, Standard lub Premium, natomiast w biegu OSHEE 10 km do wybory będą opcje pakietów: Basic i Standard.

 

 

Dzięki zaangażowaniu partnerów wspierających imprezę, marek ASICS i OSHEE, zarówno osoby startujące w maratonie, jak i w biegu OSHEE 10 km, będą mogły skorzystać z bogatej i zróżnicowanej oferty. Pakiet startowy uczestników biegu OSHEE 10 km w wersji Basic (29 zł) składać się będzie z numeru startowego z chipem do pomiaru czasu, napoju izotonicznego OSHEE Isotonic Drink Natural, batonika Musli Bar SPORT oraz biuletynu zawierającego przydatne informacje dla biegaczy i kibiców, a także kupony zniżkowe ASICS.

 

 

Pakiet Standard (59 zł) zawiera dodatkowo koszulkę techniczną ASICS, ze specjalnym nadrukiem dedykowanym temu dystansowi.

 

 

Maratończycy w swoich pakietach Basic (59 zł) również znajdą numer startowy, chip, napój izotoniczny, batonik, biuletyn oraz kupony zniżkowe.

 

Pakiet na maraton Standard (89 zł) dla tego dystansu zostanie dopełniony koszulką techniczną ASICS, z nadrukiem specjalnie przygotowanym na tę edycję ORLEN Warsaw Marathon 2018.

 

 

 

Tradycyjnie już najbardziej okazały jest pakiet na maraton Premium (119 zł) – biegacze znajdą w nim dodatkowo poncho, shaker i ręcznik marki ASICS. Pakiety startowe dla obydwu dystansów przekazywane będą w workach, w których biegacze będą mogli zdeponować swoje rzeczy przed startem. Na mecie wszyscy biegacze otrzymają pamiątkowe medale, a maratończycy także koce termiczne.

 

Zapisy na maraton ORLEN Warsaw Marathon 2018 jak i na bieg OSHEE 10 km dostępne są na stronie organizatora po tym linkiem. Najnowsze informacje o zawodach zamieszczamy w specjalnej zakładce – tutaj.

 

Źródło: informacja prasowa / zdjęcia organizatora 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Przeczytaj również

Bieganie dla początkujących – jeden tydzień treningowy

Rozpisanie jednego tygodnia treningowego w bieganiu, to absolutne minimum dla osoby początkującej. Jest to krótkoterminowy plan działania, ale najważniejsze, aby wykonywać zawarte w nim punkty od początku do końca. Satysfakcja z zakończenia jest większa tym bardziej, jeśli damy z siebie wszystko i nie będziemy odpuszczać. (więcej…)