ORLEN Warsaw Marathon 2018: pakiety startowe na maraton i bieg 10 km

polecane

ORLEN Warsaw Marathon 2018: pakiety startowe na maraton i bieg 10 km

Kamil Nowak
styczeń 26, 2018
Aktualności

Do rozpoczęcia jednego z największych maratonów w Polsce pozostały jeszcze 3 miesiące, ale już dziś biegacze mogą poznać dokładny skład pakietów startowych. Zawodnicy biorący udział w ORLEN Warsaw Marathon będą mogli wybrać pakiet Basic, Standard lub Premium, natomiast w biegu OSHEE 10 km do wybory będą opcje pakietów: Basic i Standard.

Dzięki zaangażowaniu partnerów wspierających imprezę, marek ASICS i OSHEE, zarówno osoby startujące w maratonie, jak i w biegu OSHEE 10 km, będą mogły skorzystać z bogatej i zróżnicowanej oferty. Pakiet startowy uczestników biegu OSHEE 10 km w wersji Basic (29 zł) składać się będzie z numeru startowego z chipem do pomiaru czasu, napoju izotonicznego OSHEE Isotonic Drink Natural, batonika Musli Bar SPORT oraz biuletynu zawierającego przydatne informacje dla biegaczy i kibiców, a także kupony zniżkowe ASICS.

Pakiet Standard (59 zł) zawiera dodatkowo koszulkę techniczną ASICS, ze specjalnym nadrukiem dedykowanym temu dystansowi.

Maratończycy w swoich pakietach Basic (59 zł) również znajdą numer startowy, chip, napój izotoniczny, batonik, biuletyn oraz kupony zniżkowe.

Pakiet na maraton Standard (89 zł) dla tego dystansu zostanie dopełniony koszulką techniczną ASICS, z nadrukiem specjalnie przygotowanym na tę edycję ORLEN Warsaw Marathon 2018.

Tradycyjnie już najbardziej okazały jest pakiet na maraton Premium (119 zł) – biegacze znajdą w nim dodatkowo poncho, shaker i ręcznik marki ASICS. Pakiety startowe dla obydwu dystansów przekazywane będą w workach, w których biegacze będą mogli zdeponować swoje rzeczy przed startem. Na mecie wszyscy biegacze otrzymają pamiątkowe medale, a maratończycy także koce termiczne.

Zapisy na maraton ORLEN Warsaw Marathon 2018 jak i na bieg OSHEE 10 km dostępne są na stronie organizatora po tym linkiem. Najnowsze informacje o zawodach zamieszczamy w specjalnej zakładce – tutaj.

Źródło: informacja prasowa / zdjęcia organizatora 

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Dwa tygodnie przed półmaratonem – to musisz wiedzieć

Do startu w półmaratonie zostały dwa tygodnie. Co jeszcze można zrobić, a czego lepiej unikać? Na ile dni wcześniej pobiec ostatni mocny akcent? Czy można wprowadzić zmiany w diecie w tym okresie? I pytanie klucz: czy jest jeszcze szansa na poprawę biegowej formy, gdy stan wytrenowania jest niewystarczający? O przygotowaniach do półmaratonu opowiada Krzysztof Szymanowski – instruktor lekkiej atletyki, długodystansowiec z rekordem życiowym w półmaratonie 1:09:58. (więcej…)