Nocny Wrocław Półmaraton 2018
Znowu było szybko! Tak potrafi tylko Nocny Wrocław Półmaraton

polecane

Znowu było szybko! Tak potrafi tylko Nocny Wrocław Półmaraton

Kamil Nowak
styczeń 18, 2019
Aktualności

Pakiety startowe na 7. PKO Nocny Wrocław Półmaraton edycja 2019 zostały wyprzedane. Choć tym razem limit miejsc był zwiększony o tysiąc w porównaniu do zeszłorocznego – aż do 13000 uczestników, zapisy kolejny już raz nie trwały długo. Wolnych pakietów zabrakło już w dniu 17 stycznia.

Nocny Wrocław Półmaraton 2018

To nie był sprint, to był wyścig Formuły 1. Średnio ponad 30 osób kupowało co godzinę pakiet na 7. PKO Nocny Wrocław Półmaraton! Absolutnie rekordowe tempo sprzedaży numerów zanotowano podczas pierwszej doby zapisów – w 24 godziny rozeszło się ponad 5000 miejsc!

Przypomnijmy: trasa tegorocznego 7. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu będzie maksymalnie zbliżona do tej znanej z poprzednich edycji. Zasadniczą różnicą będzie umiejscowienie startu – po raz pierwszy w historii sportowcy wyruszą w drogę z toru żużlowego Stadionu Olimpijskiego we Wrocławiu.

7. PKO Nocny Wrocław Półmaraton odbędzie się 15 czerwca, punktualnie o 22:00. Zgodnie z tradycją, 2 godziny wcześniej w krótką trasę wyruszą uczestnicy PKO Wieczornego Biegu Rodzinnego im. Jerzego Witkowskiego. To impreza biegowa skierowana do wszystkich – bez względu na wiek. Biegacze wystartują i przekroczą linię mety tam, gdzie zawodnicy półmaratonu – wewnątrz Stadionu Olimpijskiego. Do pokonania będzie dystans 1 mili, a limit uczestników wyniesie 800 osób. Każdy z finiszujących otrzyma pamiątkowy medal. Zapisy do PKO Wieczornego Biegu Rodzinnego ruszą w maju.

Więcej informacji będzie dostępne na stronie www.pol.wroclawmaraton.pl.

Źródło: informacja prasowa; fot. Bieganie Uskrzydla

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Jak biegać, żeby schudnąć? Misja: Spalamy Tłuszcz!

Jak biegać, żeby schudnąć? Jak poświęcić tyle samo czasu na bieganie, ale spalać więcej tłuszczu? W jaki sposób trenować, aby skupić się na topieniu tkanki tłuszczowej? Rozprawimy się także z kilkoma mitami dotyczącymi brzucha, tętna podczas biegania i tym, dlaczego niektórzy pomimo ciężkiego treningu nie tracą na wadze. (więcej…)