Polska marka odzieżowa Nessi, która nieustannie zaskakuje biegaczy kolorystyką swoich produktów, ostatnio poczyniła kilka ciekawych kroków, aby dotrzeć do jeszcze większego grona ludzi kochających sport. Prezentujemy krótki wywiad z współwłaścicielem marki Nessi Panem Wojciechem Izbickim.
Źródło: www.nessi-sport.pl
Bieganie Uskrzydla: – Proszę powiedzieć czym dokładnie się Państwo zajmujecie?
Wojciech Izbicki, współwłaściciel marki Nessi (www.nessi-sport.pl): – Nessi jest polską marką odzieży sportowej, stworzoną przez pasjonatów aktywności. Wszystkie rzeczy projektujemy i produkujemy w kraju. Zadebiutowaliśmy w 2008 roku, wprowadzając na rynek nowoczesne skarpety sportowe. Dziś ubieramy osoby aktywne od stóp do głów, a swoje produkty kierujemy do biegaczy, miłośników fitnessu, rolek, crossfitu i innych aktywności.
Bieganie Uskrzydla: – Patrząc na Państwa gamę produktów od razu można stwierdzić, że projektowana odzież różni się od innych firm ze względu na bogatą kolorystykę. Dlaczego stosujecie Państwo tak wyróżniające się kolory? Czy to była nisza na rynku odzieży dedykowanej osobom aktywnym?
Wojciech Izbicki: – Faktycznie, jesteśmy kolorowi i pozytywni. Nasza odzież wyróżnia się unikatowymi, dopracowanymi do najdrobniejszego szczegółu grafikami. A powodów jest całe mnóstwo. Po pierwsze, chcieliśmy, aby świat nas zauważył. Po drugie, jedno z naszych haseł głosi: Wyróżnij się. Wreszcie, poprzez naszą kolorową odzież chcemy pokazywać, że bieganie i aktywność w ogóle to coś, co dodaje energii każdego dnia, zbliża ludzi, zmienia życie. Trzeba jednak pamiętać, że kolory to tylko jeden z elementów naszej odzieży. Priorytetem są dla nas jakość i funkcjonalność. Stosujemy najlepsze na rynku materiały, wprowadzamy przydatne dla biegaczy rozwiązania, cały czas udoskonalamy nasze produkty.
Bieganie Uskrzydla: – Widzieliśmy informację o wprowadzeniu Państwa produktów do sieci sklepów GO Sport. Czy w każdym sklepie na terenie Polski pojawią się Państwa produkty (np. we Wrocławiu jeszcze ich nie ma)? Jak długo trwał proces – od pomysłu do powieszenia pierwszych produktów na wieszakach w GO Sport?
Wojciech Izbicki: – Na chwilę obecną wybrane produkty z naszego asortymentu dostępne są w 7 sklepach GO Sport. Trwają rozmowy na temat poszerzenia oferty i wprowadzenia jej do większej ilości salonów.
Bieganie Uskrzydla: – Czy może Pan uchylić rąbka tajemnicy co planujecie w 2016 roku?
Wojciech Izbicki: – Plan jest prosty: rozwój, rozwój, rozwój. Wiosną i jesienią zaprezentujemy nowe kolekcje. Zależy nam również na tym, by umocnić pozycję na rynku polskim i zdobywać kolejne rynki zagraniczne.
Źródło: www.nessi-sport.pl
Bardzo dziękujemy Panu Wojciechowi Izbickiemu za rozmowę.