Magdalena Łączak: Moja droga do medali MŚ i ME Skyrunning

polecane

Magdalena Łączak: Moja droga do medali MŚ i ME Skyrunning

Kamil Nowak
Luty 12, 2017
Aktualności

W trakcie 10. Katowickiego Przeglądu Filmów Górskich można będzie obejrzeć film, w którym główną bohaterką jest Magdalena Łączak – wybitna biegaczka górska, zajmująca pierwsze miejsca w ultramaratonach górskich. Jej specjalnością jest dystans 100 km. 

Prolog 10. KATOWICKIEGO PRZEGLĄDU FILMÓW GÓRSKICH

16 lutego | czwartek | 19.00, bilety 10 zł

Magdalena Łączak: Moja droga do medali MŚ i ME Skyrunningu

O tym, że każdy jakoś zaczynał. Że biegać można zacząć w każdym wieku. Ja zaczęłam po 30stce. O tym, że jak się ma pasje, to świat stoi otworem.

Magdalena Łączak – zaczęła biegać w 2009 roku. Jest jedną z najlepszych polskich biegaczek górskich, zajmująca pierwsze miejsca w ultramaratonach górskich. Jej specjalnością jest 100 km.

Największe sukcesy:
Srebrny medal na Mistrzostwach Europy w Skyrunningu (2015)
Brązowy medal w Mistrzostwach Świata serii Ultra Skyrunning w Chamonix 2014
Zwycięstwo w Biegu Siedmiu Dolin 2014 Krynica
Zwyciężczyni 12. Biegu Rzeźnika (razem z Pawłem Dybkiem) w kategorii Open
Wielokrotna zwyciężczyni biegów górskich

Mój czas, reż. J. Wierzejski, Polska, 2016, 52 min

Bohaterką filmu jest Magdalena Łączak – wybitna biegaczka górska, zajmująca pierwsze miejsca w ultramaratonach górskich. Jej specjalnością jest dystans 100 km. Kamera podąża za Magdą, śledząc jej zmagania, przygotowania i treningi. Magda uczestniczy w zawodach w Polsce, Hiszpanii i Francji. ,,Mój czas” to film o bieganiu, dążeniu do celu i realizowaniu marzeń.

Informacja prasowa / zdjęcia są własnością Organizatora 

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Trening interwałowy – zaplanuj go w domu, biegaj sprawniej

Trening interwałowy (potocznie: interwały) może niezwykle szybko poprawić wyniki biegowe, wzmocnić mięśnie i sprawniej redukować tkankę tłuszczową. Aby tak się stało, trzeba go jednak zaplanować i starannie przebiec. Na przykładzie aplikacji Polar Flow pokażemy, jak biegać interwały i jak je zaplanować.  (więcej…)