Koniec zapisów na 40. Półmaraton Wiązowski 2020!

polecane

Koniec zapisów na 40. Półmaraton Wiązowski 2020!

Jerzy Stawiński
Luty 5, 2020
Aktualności

40. Półmaraton Wiązowski zapowiada się wyjątkowo. Na zawody, które odbędą się 23 lutego 2020 roku zabrakło już miejsc. Oznacza to, że cała pula dostępnych pakietów startowych już się rozeszła.

Rekordowe zainteresowanie 40. Półmaratonem Wiązowskim

Organizatorzy 40. Półmaratonu Wiązowskiego poinformowali, że zakończony został proces zapisów, ponieważ osiągnięto limity miejsc na biegi na 21,0975 km i 5 km.

W ostatnim czasie organizatorzy tegorocznego biegu poinformowali także, że start 40. Półmaraton Wiązowski 2020 odbywać się będzie falowo, by uniknąć nadmiernego tłoku. Pierwsza strefa – na linii startu – przeznaczona będzie dla najszybszych biegaczy. Druga strefa – dla tych z czasem 1.50.00, trzecia – z czasem 2.00.00, a czwarta – z czasem powyżej 2.00.00. Dzięki startowi falowemu każdy zawodnik ma mierzony czas dopiero po tym, gdy sam przekroczy linię startu (czas netto). Jeśli więc wystartujemy np. 10 minut po najszybszych biegaczach, to te 10 minut nie zostanie nam doliczone do czasu biegu.

Nad bezpieczeństwem startujących zawodników 40. Półmaratonu Wiązowskiego czuwać będą strażacy – ochotnicy, dlatego organizatorzy proszą, aby stosować się do ich poleceń. Więcej informacji o starcie pojawi się już wkrótce.

Podczas 40. jubileuszowego Półmaratonu Wiązowskiego nastąpi inauguracja tegorocznego cyklu biegów zaliczanych do Korony Polskich Półmaratonów na 2020 rok.

Źródło: oprac. na podstawie: http://wiazownapolmaraton.pl/limit-miejsc-na-40-polmaraton-wiazowski-osiagniety/; fot. Bieganie Uskrzydla / Kamil Nowak

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Bądź lepszym biegaczem, ćwiczenia uzupełniające trening biegowy [wideo]

Efektywny trening, to nie tylko kilometry przebiegnięte przez biegacza, ale również jego praca włożona w utrzymanie ogólnej sprawności fizycznej. Przede wszystkim należy zwracać uwagę na mięśnie, które bezpośrednio, jak i pośrednio wpływają na jakość biegu oraz zdolność do pokonywania coraz to dłuższych tras. Przedstawiamy kilka ćwiczeń, które warto wpleść w swój tygodniowy trening. (więcej…)