Każdy biegacz ma swój powód
Każdy biegacz ma swój powód – nowa kampania biegowa New Balance

polecane

Każdy biegacz ma swój powód – nowa kampania biegowa New Balance

Edward Królikowski
luty 21, 2022
Aktualności

New Balance wystartował z kampanią „Każdy biegacz ma swój powód”, której celem jest obalenie wszelkich mitów dotyczących postrzegania siebie i innych jako biegacza. Marka udowadnia, że każdy ma w sobie pierwiastek biegacza, choć nie każdy jeszcze o tym wie.

Każdy biegacz ma swój powód

Najnowsza kampania New Balance powstała, aby uczcić każdego biegacza i poznać powody, dla których biega. Niezależnie od tego, czy truchta od niedawna dla przyjemności, trenuje do kolejnego maratonu, czy tylko pędzi spóźniony do pracy albo goni psa na spacerze.

W New Balance zakładamy, że każdy jest biegaczem, nawet jeśli sam się tak jeszcze nie postrzega. Chcemy obalić stereotypy dotyczące biegania i niebiegania oraz pokazać, że każdy ma swój powód, żeby biegać. Jakikolwiek by on nie był, doceniamy go i rozumiemy, zapraszając jednocześnie do naszej społeczności – podkreśla założenia kampanii Iga Bielawski, Marketing Director CEE w New Balance.

Każdy biegacz ma swój powód

Marka przybliża historie kilku osób, które nie do końca mogły zdawać sobie sprawę z tego, że są biegaczami. Charles goni za dostawcą jedzenia, Max to śpioch, który próbuje złapać autobus, Alicia biegnie wyrzucić śmieci, a Rachel zamiast wyprowadzać psa biega za nim. W ten sposób New Balance pokazuje jak wielu z nas jest sportowcami, często przez przypadek.

Na stronie KażdyBiegacz New Balance zachęca też do odkrycia w sobie wewnętrznego biegacza i podzielenia się powodem, dla którego nogi zaczynają szybciej pracować.

#KazdyBiegacz
#JakiJestTwoj

Źródło: tekst i zdjęcia informacja prasowa; 

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Kamera sportowa G-EYE 900 4K i Full HD Geonaute – recenzja

Kamera sportowa G-EYE 900 4K Geonaute to najnowsza propozycja sieci Decathlon dla osób uprawiających regularnie sport i poszukujących produktu umożliwiającego nagrywanie wideo w trakcie aktywności. Jej mocne strony to m.in. filmowanie w 4K i Full HD, zdjęcia w rozdzielczości 16 Mpix, dotykowy ekran i atrakcyjna cena. Czy faktycznie ten produkt może podbić rynek kamer sportowych? Czy spodoba się sportowcom? (więcej…)