bieganieuskrzydla.pl

Garmin Ultra Race Trójmiasto 2018

Garmin Ultra Race Trójmiasto 2018 – start za 15 dni!

Listopad 22, 2018

Biegi na dystansie ultra w Trójmieście? Tak! Garmin Ultra Race Trójmiasto startuje już 8 grudnia 2018 roku. Dlaczego warto wziąć udział w tych zawodach? Jakie atrakcje czekają biegowych śmiałków?

 

Garmin Ultra Race Trójmiasto 2018

 

Grudniowa rywalizacja podczas pierwszej edycji zawodów Garmin Ultra Race w Trójmieście zapowiada się niezwykle emocjonująco. Do tej pory do udziału w imprezie zgłosiło się blisko 1400 zawodników, a zapisy na wszystkie dystanse nadal trwają! 8 grudnia biegacze zmierzą się z trasami wytyczonymi w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym. Garmin Ultra Race, to biegi ultra, które odbywają się w Radkowie (Góry Stołowe) oraz w Trójmieście. Na grudniowym wydarzeniu zawodnicy wezmą udział w biegach na dystansach: 85 km, 52 km, 27 km oraz 11 km.

Garmin Ultra Race Trójmiasto 2018. Widzieliście medal?

Dlaczego warto wystartować w Garmin Ultra Race Trójmiasto? 

 

▶️ cztery dystanse do wyboru: 85 km, 52 km, 27 km oraz 11 km,
▶️ trzy dystanse z punktami ITRA: 85 km – 4 punkty, 52 km – 3 punkty, 27 km – 1 punkt,
▶️ start i meta w jednym miejscu (Gdańsk Oliwa),
▶️ przepiękne trasy biegnące przez Trójmiejski Park Krajobrazowy,
▶️ zawody biegowe dla dzieci Garmin Ultra Kids,
▶️ atrakcje dla kibiców,
▶️ wypasione punkty żywieniowe,
▶️ czapeczka mikołaja w pakiecie startowym,
▶️ organizacja na najwyższym poziomie!

Garmin Ultra Race Trójmiasto 2018 – nowa impreza na mapie biegów ultra!

 

Chcesz dołączyć? Przejdź do formularza zgłoszeniowego.

 

Źródło: na podstawie; fot. organizator 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Co zjeść po treningu

Przeczytaj również

Co zjeść po treningu?

Odpowiednie żywienie sportowców czy osób aktywnych fizycznie stanowi kluczową rolę w osiąganiu zamierzonych celów. Jadłospis powinien pokrywać zapotrzebowanie na wszystkie makroskładniki. Jednak warto zwrócić uwagę, że głównym źródłem energii w diecie wśród miłośników ruchu są węglowodany. Co zjeść po treningu? (więcej…)