4 czerwca ruszają dodatkowe zapisy na 6. PKO Nocny Wrocław Półmaraton

polecane

4 czerwca ruszają dodatkowe zapisy na 6. PKO Nocny Wrocław Półmaraton

Kamil Nowak
Czerwiec 1, 2018
Aktualności

4 czerwca o godz. 9.00 zostaną ponownie uruchomione zapisy na półmaraton w stolicy Dolnego Śląska. Do dyspozycji chętnych będą numery startowe zwrócone przez osoby rezygnujące z udziału w 6. PKO Nocnym Wrocław Półmaratonie 2018 r.

Od 11 maja do 1 czerwca zawodnicy mogli zrezygnować ze startu w 6. PKO Nocnym Wrocław Półmaratonie oddając pakiet i numer startowy do dyspozycji organizatora. Z kolei 4 czerwca o godz. 9.00 zostaną ponownie uruchomione zapisy, w trakcie których będzie można nabyć powyższe pakiety. Nocny Wrocław Półmaraton to nie lada gratka dla wszystkich miłośników biegania, więc zapewne już kilka minut po godzinie 9:00 wszystkie dostępne pakiety rozejdą się. Trzeba się spieszyć i dopełnić wszelkich warunków otrzymania pakietu. Konieczne będzie wypełnienie nowego formularza zgłoszeniowego (nawet jeśli formularz był wypełniony w styczniu). 4 czerwca o godz. 8.00 opublikowane zostaną warunki zgłoszeń (regulamin wraz z ceną sprzedaży, liczbą dostępnych pakietów.)

Powodzenia!

Wszelkie najświeższe informacje o tegorocznej edycji 6. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu publikujemy w specjalnej sekcji.

PS. Chęć startu w 36. PKO Wrocław Maratonie wyraziło prawie 3700 zawodników. Organizator przypomina, że zgodnie z regulaminem maratonu (pkt V), od 4001. zawodnika opłata startowa wzrośnie do 160 zł. Numery startowe nadawane są po zaksięgowaniu wpłaty.

Źródło: na podstawie; foto: archiwum własne

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Śniadanie biegacza, porady dietetyka

Większość ludzi zdaje sobie sprawę, że jedzenie pierwszego posiłku w ciągu dnia, czyli śniadania to podstawa. Niewielu jednak coś z tym robi. Śniadanie to dla osoby aktywnej fundament i jeden z elementów, który składa się na wzrost formy, poprawę samopoczucia i szybciej zauważalne efekty treningu. Jak przygotować zdrowe i szybkie śniadanie biegacza, który potrzebuje energii na resztę dnia? Czy pomijanie porannego śniadania wpływa negatywnie na formę osoby trenującej? (więcej…)