Batony białkowe brownie z czerwonej fasoli
Batony białkowe brownie z czerwonej fasoli [PYSZNE!]

polecane

Batony białkowe brownie z czerwonej fasoli [PYSZNE!]

Wrocławskie Centrum Fit Dietetyk
Lipiec 10, 2019
Przepisy

Batony białkowe to szybka przekąska z dużą ilością białka, która doskonale zastępuje klasyczne słodycze. Oprócz protein zawierają także zdrowe tłuszcze, węglowodany oraz duży zasób mikroskładników. Jakie składniki będą potrzebne do ich przygotowania? Jaka jest ich kaloryczność?

Batony białkowe brownie z czerwonej fasoli

Składniki na 6 batonów białkowych:

✔️ 240 g fasoli czerwonej
✔️ 2 banany (ok. 180 g)
✔️ 20 g mąki kokosowej
✔️ 35 g oleju kokosowego
✔️ 25 g kakao
✔️ 50 g odżywki białkowej
✔️ 15 g erytrytolu
✔️ 20 g gorzkiej czekolady

Aby stworzyć idealne batony białkowe brownie z czerwonej fasoli należy wszystkie składniki oprócz czekolady połączyć za pomocą blendera, a następnie dodać startą na grubych oczkach czekoladę. Całość pieczemy przez 10 minut w 180 stopniach. Podana porcja składników wystarczy na przygotowanie 6 batonów. Wartości odżywcze jednego batona:

Wartość energetyczna: 196 kcal
Węglowodany 25,1 g (37%)
Tłuszcz 13,8 g (46%)
Białko 11 g (17%)

Natalia Krupiak dietetyk

Fot. kp koncept

Przepis na zdrowe batony białkowe brownie z czerwonej fasoli został przygotowany przez dietetyczkę Natalię Krupiak z Centrum Fit Dietetyk Wrocław, którego specjaliści opracowują zarówno indywidualne plany żywieniowe, jak i analizują dotychczasowe sposoby odżywiania. Zaś na oficjalnym profilu Facebook dietetycy Centrum podpowiadają, jak dbać o własne odżywianie i poprawnie zbilansowane posiłki. Jeśli chcesz sprawdzić pozostałe przepisy Natalii, zerknij na jej profil Facebook.

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Bieganie dwa razy dziennie, tak czy nie?

Bieganie dwa razy dziennie, to nie książkowa fantastyka, ale realny program treningowy podnoszący naszą formę biegową. Bieganie rano i wieczorem przy dwóch treningach w ciągu dnia, to realna możliwość wypracowania szybszego tempa, wytrzymałości biegowej i poprawy ogólnej formy biegacza. Jak zabrać się za bieganie dwa razy dziennie? Czy to ma sens z poziomu osoby trenującej trzy razy w tygodniu? (więcej…)