6. Gdańsk Maraton zapisy
Do startu 6. Gdańsk Maraton pozostało 165 dni! Ruszają ZAPISY!

polecane

Do startu 6. Gdańsk Maraton pozostało 165 dni! Ruszają ZAPISY!

Tomasz Wołoćko
Listopad 6, 2019
Aktualności

Do startu 6. Gdańsk Maraton pozostało 165 dni, a zapisy ruszą w czwartek, 7 listopada o godz. 12:00. Gdańsk Maraton to święto biegania dla całych rodzin. Organizatorzy zapowiadają, że atrakcji nie zabraknie!

6. Gdańsk Maraton zapisy 7 listopada

6. Gdańsk Maraton wystartuje 19 kwietnia 2020 roku, ale sportowe emocje będą trwać przez cały weekend 18-19 kwietnia. Sobota tradycyjnie już będzie preludium walki na królewskim dystansie. Tego dnia odbędą się imprezy towarzyszące: „Gdańsk na Piątkę” oraz biegi na dla dzieci i młodzieży. Zmagania z trasą o długości 42,195 km ponownie będą miały miejsce w niedzielę.

W 5. Gdańsk Maratonie zwyciężyli Rafał Czarnecki oraz Lidia Czarnecka. Jednak to nie tylko wygrana, ale także w obu przypadkach – w klasyfikacji męskiej oraz kobiecej – nowe rekordy tras! Na podium pojawili się wówczas:

1. Rafał Czarnecki 2:23:14 (rekord trasy)
2. Paweł Kosek 2:23:23
3. Adam Głogowski 2:23:43

Klasyfikacja kobiet:

1. Lidia Czarnecka 2:49:05 (rekord trasy kobiet)
2. Justyna Śliwiak 2:56:35
3. Aleksandra Jakimczuk 2:58:05

Do startu 6. Gdańsk Maraton pozostało 165 dni, a zapisy ruszą dokładnie jutro tj. czwartek o godz. 12:00. Gdańsk Maraton…

Opublikowany przez Gdańsk Maraton Wtorek, 5 listopada 2019

Zapisy na 6. Gdańsk Maraton 2020 ruszają już w najbliższy czwartek, 7 listopada o godzinie 12:00.

Źródło: informacja prasowa; oraz wyniki: https://www.gdanskmaraton.pl/aktualnosci/5-gdansk-maraton-wyniki/; 

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Bieganie to podróż po kontuzje i urazy?

Jeśli bieganie jest częścią Twojego życia, to powinieneś uważać na możliwe kontuzje, które mogą wynikać z uprawiania tego sportu. Kontuzje i urazy są pakietem pojawiającym się dość szybko przy źle dobranym treningu, braku rozgrzewki i rozciągania czy bieganiu zbyt dużej liczby kilometrów. Co robić, aby kontuzje i urazy omijały nas szerokim łukiem? (więcej…)