38. PKO Wrocław Maraton ugości tylko 3000 biegaczy
38. PKO Wrocław Maraton ugości tylko 3000 biegaczy! [limit]

polecane

38. PKO Wrocław Maraton ugości tylko 3000 biegaczy! [limit]

Tomasz Wołoćko
luty 24, 2020
Aktualności

Trwają już zapisy na 38. PKO Wrocław Maraton. Wydarzenie, które odbędzie się w dniu 20 września niejako „wróci do korzeni”. Start z Rynku w Kątach Wrocławskich o godzinie 9:00, meta zaś będzie na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu.

38. PKO Wrocław Maraton ugości 3000 biegaczy

Rewolucja wydarzy się w trakcie tegorocznego 38. PKO Wrocław Maraton. Podobnie jak w dziesięciu pierwszych edycjach Maratonu Ślężan (w latach 1983 – 1992), część trasy 38. PKO Wrocław Maratonu zostanie wyznaczona poza granicami Wrocławia. Maratończycy wyruszą bowiem w trasę o 9:00, z Rynku w Kątach Wrocławskich, metę przekroczą zaś na torze żużlowym Stadionu Olimpijskiego w Stolicy Dolnego Śląska. Ponadto po raz pierwszy w polskim środowisku biegowym, mieszkańcy Wrocławia dostaną możliwość bezpłatnego ukończenia dystansu 42,195 km. Każdy z uczestników programu Nasz Wrocław 365, który zaznaczy odpowiednią opcję przy rejestracji, otrzyma zwrot kosztów udziału w tegorocznym 38. PKO Wrocław Maratonie po przekroczeniu linii mety.

38. PKO Wrocław Maraton

37. PKO Wrocław Maraton odbył się 15 września. Na trasę wyruszyło wówczas ponad 3200 osób z około 40 krajów świata. Najlepszemu zawodnikowi do pobicia rekordu trasy zabrakło zaledwie 4 sekund. Pierwszy na mecie zameldował się Kenijczyk Cosmas Mutuku Kyeva, który ukończył trasę w 02:13:32. Najszybszymi z Polaków byli: Przemysław Dąbrowski (02:28:32) oraz Katarzyna Golba, która dystans maratoński ukończyła w 02:48:41.

Organizator ustalił liczbę zawodników – limit 3000 osób, które mogą wziąć udział w maratonie, zaś aktualne wpisowe dla pierwszych 1000 zawodników wynosi 95 zł.

Źródło: https://wroclawmaraton.pl/; fot. Kamil Nowak

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Bieganie po schodach. Jak to robić poprawnie? Co to daje?

Bieganie po schodach możemy traktować nie tylko jako uzupełnienie treningu biegowego, ale także jako solidną sesję rozwijającą siłę. Trening ten świetnie wpływa na wzmocnienie mięśni nóg - czworogłowy uda, łydek oraz pośladków. A w okresie jesionno-zimowym stanowi alternatywę do codziennych ćwiczeń na mroźnym powietrzu. Jak trenować bieganie po schodach? Konsultacji przy temacie udzieliła Sylwia Ejdys-Tomaszewska. (więcej…)