3. PZU Cracovia Półmaraton Królewski – trasa, informacje

polecane

3. PZU Cracovia Półmaraton Królewski – trasa, informacje

Kamil Nowak
Wrzesień 17, 2016
Biegi

16 października odbędzie się 3. PZU Cracovia Półmaraton Królewski. Na 30 dni przed imprezą na liście startowej widnieje przeszło 7500 osób, a ponad 6000 z nich ma już nadane numery.

Cracovia Półmaraton

Na 3. PZU Cracovia Półmaraton Królewski można zapisać się poprzez formularz internetowy umieszczony na stronie: zapisy.zis.krakow.pl do 3 października, a wpisowe wynosi 70 zł. W Biurze Zawodów (14 i 15 października) opłata wzrośnie do 100 zł.

Wprowadzona została możliwość zapisów drużynowych – przewidzianych dla minimum dziesięcioosobowych grup. Zespoły obowiązują promocyjne stawki opłaty startowej. Szczegóły na temat zasad zapisów drużynowych znajdują się w regulaminie 3. PZU Cracovia Półmaratonu Królewskiego.

Organizator ustanowił limit startujących – 10.000 zawodników. Lista zostanie zamknięta w momencie nadania numeru 10.000, po dokonaniu opłat przez 10.000 zawodników. W przypadku wyczerpania limitu, także w Biurze Zawodów zapisy nie będą już prowadzone.

Informacja prasowa / Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

  1. Marcia019 pisze:

    Zapowiada się rewelacyjna impreza. Biegłem w tym półmaratonie w pierwszej edycji. Niesamowite uczucie, gdy biegnie się w tak pieknym mieści i zdobywa bardzo ładny medal!!!!! Niestety w tym roku nie mogę startowa – kontuzja.

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Regeneracja po bieganiu. Co zrobić, aby odzyskać moc? [SPRAWDZONE PATENTY]

Trening biegowy nie kończy się w momencie zatrzymania zegarka, który odliczał czas i przebyty dystans. Nie wystarczy także wejść pod prysznic, aby się zregenerować. Aby zredukować potreningowy ból, pozbyć się skurczów czy zmniejszyć napięcie mięśniowe potrzeba odpowiednich czynności, które dostępne są dla każdego, niezależnie od poziomu wytrenowania. Jak dojść do pełni sił po męczących treningach? Co robić? (więcej…)