16. Półmaraton Warszawski utrudnienia w ruchu
16. Półmaraton Warszawski już trwa! [Trasa i duże utrudnienia w ruchu]

polecane

16. Półmaraton Warszawski już trwa! [Trasa i duże utrudnienia w ruchu]

Tomasz Wołoćko
marzec 27, 2022
Aktualności

W związku z organizacją 16. Półmaraton Warszawski 2022 w niedzielę 27 marca, wprowadzone zostaną zmiany w komunikacji miejskiej. Już od wczesnych godzin porannych zostaną zmienione trasy tramwajów i autobusów. Gdzie pojawią się największe utrudnienia w ruchu w Warszawie w dniu 27 marca? Ilu biegaczy weźmie udział zawodach?

16. Półmaraton Warszawski utrudnienia w ruchu

16. Półmaraton Warszawski rozpocznie się 27 marca o godzinie 9:00. Start półmaratonu zaplanowano przy ulicy Konwiktorskiej. O godzinie 13:00 tego samego dnia ruszy zaś druga ważna impreza sportowa – New Balance Bieg na Piątkę. Oba biegi sprawią, że w Warszawie będą duże utrudnienia w ruchu. Zaplanowany oddzielny start zawodników połączy Multimedialny Park Fontann, gdzie wszyscy biegacze spotkają się po przekroczeniu mety. Utrudnienia powinny zakończyć się po godz. 15:00 w niedzielę.

16. Półmaraton Warszawski utrudnienia w ruchu

27 marca 2022 r. pojawią się czasowe zmiany w organizacji ruchu drogowego na trasie wydarzenia. W okolicach startu i mety wystąpią utrudnienia w ruchu już od godzin 6:00. Wybrane utrudnienia w ruchu pojawią się na:

  • ul. Konwiktorskiej (START 16. Półmaratonu Warszawskiego), która będzie zamknięta do godz. 19:00 w niedzielę. Zakaz parkowania i postoju wzdłuż ulicy oraz w zatokach będzie obowiązywał zarówno w sobotę, jak i niedzielę;
  • Wybrzeżu Gdańskim na odcinku między ul. Krasińskiego a ul. Grodzką do godz. 20:00 w niedzielę. Jezdnia w kierunku Gdańska (północnym) będzie przejezdna przez cały czas;
  • Moście Gdańskim – w kierunku do Śródmieścia most będzie przejezdny przez cały czas. W kierunku Pragi będzie wyłączony z ruchu w godz. 8:45-10:45;
  • Wybrzeżu Szczecińskim – wybrzeże będzie zamknięte w godz. 9:00 -11:55;
  • ul. Tamka (na odcinku od ul. Wybrzeże Kościuszkowskie do ul. Kruczkowskiego), która będzie zamknięta w godz. 8:50 – 12:15;
  • Moście Świętokrzyskim (jezdnia południowa i południowa) – będzie zamknięty w godz. 9:00 – 12:00 (zamknięcie jezdni południowej zamyka możliwość funkcjonowania jezdni północnej);
  • Rozbrat, Górnośląska, Hoene-Wrońskiego – będą zamknięte w godz. 9:10 -12:15; Szwoleżerów – będzie zamknięta w godz. 9:00 – 12:45; Czerniakowska – będzie zamknięta w godz. 9:15 – 12:45; Solec – będzie zamknięta w godz. 9:15 – 12:45; Wioślarska – będzie zamknięta w godz. 9:20 – 12:52; Wybrzeże Kościuszkowskie – będzie zamknięta w godz. 9:25 – 13:00.

16. Półmaraton Warszawski utrudnienia w ruchu

Godziny podane w informatorze są orientacyjne. Półmaraton wystartuje 27 marca (niedziela) o godzinie 9:00. Trasa półmaratonu to łącznie ponad 21 km. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, biegacze wystartują w jednej fali. To oznacza, że po przebiegnięciu ostatniego zawodnika, służby będą na bieżąco odblokowywać i przywracać ruch drogowy. Największe utrudnienia w ruchu w niedzielę będą od ok. godz. 7:00 do godz. 15:00. Startuje ponad 8500 zawodników. Utrudnienia w ruchu dotkną większej części Warszawy.

Wszelkie nowsze informacje będziemy publikować tutaj – 16. Półmaraton Warszawski.

Oprac. na podstawie: https://polmaratonwarszawski.com/drogowy/ fot. Maraton Warszawski

polecane

Dołącz do dyskusji, zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bronimy się przed SPAM-em. Uzupełnij pole:

Bieganie. Na co pomaga, a na co szkodzi?

Bieganie stało się formą rozrywki, po którą sięgają miliony ludzi na całym świecie. Ten sport nie tylko wypełnia czas wolny, pomaga zredukować stres czy pozbyć się negatywnych emocji, ale przede wszystkim świetnie wpływa na kondycję fizyczną i psychiczną. Badania pokazują, że regularne uprawianie aktywności fizycznej jest jedną z najlepszych metod zapobiegania wielu chorobom czy problemom zdrowotnym. Jak bieganie wpływa na nasz organizm? Jakich efektów możemy się spodziewać? Czy bieganie może nam zaszkodzić? (więcej…)